Börjar bli lagom sugen på att testa denna nu

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vårkänslor eller galenskap? Just 28% rabatt på utvalda Squale-modeller!
- Första tjing till Squale-tråden
- Gäller fram till 31/3
- Gäller följande modeller:
Master Titanium 120
Super Squale Sunray brown bracelet
Super Squale Arabic numerals Blue bracelet
1521 Full Luminous
1521 Full Luminous Militare
1521 Black PVD Mesh
1545 Grey bracelet
1545 Black bracelet
Här kommer rabattkod:
squalomar28
Perfekt läge att inskaffa en ny Sommar-Squale: Tipsa alla ni känner och sprid koden vidare![]()
Kan varmt rekommendera Super Squale sunray. Mycket trevlig klocka. Smidig och med snygg vintage look.
Master Ti 120 är man lite sugen på. Kan inte riktigt själv motivera 4st Master i samlingen. Har du ingen av de andra så är det en bra klocka. Lätt men rejäl. Tål allt känsla.
Full lumi är också kul.
Bra pris, hoppas några i tråden passar på.
Vad tycker vi om den här då? Limiterad till 23 ex. Drygt 1.700€
Ganska snygg ändå tycker jag!
![]()
Fanns i blått sen tidigare så det är bara färgen som är ny.Kom det inte något liknande för ett par år sedan? Den känns lite bekant men jag kan minnas fel.
Helt klart bästa versionen hitintills, men har alljämt otroligt svårt för de där - väldigt hoptryckta - minitavlorna. Det går i alla fall åt rätt håll sett till de tidigare släppen (även om den gråa faktiskt är rätt snygg):Vad tycker vi om den här då? Limiterad till 23 ex. Drygt 1.700€
Ganska snygg ändå tycker jag!
![]()
Tycker om boetten samt bezeln. Hade varit snyggare med en vanligt datum vid kl3 samt en standard sekundvisare.Helt klart bästa versionen hitintills, men har alljämt otroligt svårt för de där - väldigt hoptryckta - minitavlorna. Det går i alla fall åt rätt håll sett till de tidigare släppen (även om den gråa faktiskt är rätt snygg):
![]()
![]()
Agree. Trevlig boett (används väl inte till någon annan modell?) och bezel (ser ut att vara den som sitter på Titanium 120).Tycker om boetten samt bezeln. Hade varit snyggare med en vanligt datum vid kl3 samt en standard sekundvisare.
Håller helt med, dig och övriga i tråden. Skulle kunna vara bättre helt klart. Hade gärna testat den men lite väl mycket att lägga när man inte är helt 100 på att köpaAgree. Trevlig boett (används väl inte till någon annan modell?) och bezel (ser ut att vara den som sitter på Titanium 120).
Visarna tycker jag däremot är lite festliga och sticker verkligen ut från allt annat som Squale gör. Detsamma gäller guilloché-tavlan.
Placeringen och storleken på sub dials är dock bedrövlig och sabbar tyvärr en annars rätt schysst modell.
Snyggt, är det länken från T120 som du köpt löst?Använder den mer än jag trodde jag skulle göra. Materialet gör den så lättburen trots sin tjocklek.
![]()
Ja exakt, sved en del för plånboken men jag hittade ingen strap jag riktigt tyckte passade.Snyggt, är det länken från T120 som du köpt löst?
Upp med fler bilder, blir sugen på att göra det samma.Ja exakt, sved en del för plånboken men jag hittade ingen strap jag riktigt tyckte passade.
Här kommer en till bild @Omega21jul1969. Skickar 15 till i PM, men inget jag behöver besvära hela klocksnack med!Upp med fler bilder, blir sugen på att göra det samma.