• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Sjukt bra den där. Varför sålde jag den? 🤔🤯
Den är verkligen grym, bra på bild men jäklar så fin i verkligen med mysigt gulnade index mot den mörka boetten. Drog på ett tropic och flyttade spännet 👌🏻
1000033470.jpg

För mig som aldrig haft en länk som den här, kan du övertyga mig? 😅 Hade gärna haft en vanlig men tycker ändå den här är cool och lite mer annorlunda, så lockar en hel del…
Den är oslagbar om man gillar lätta och bekväma vintage-länkar. Dessutom är den riktigt luftig och härlig eftersom det är så stora hål i den. 👌

Den är oslagbar om man gillar lätta och bekväma vintage-länkar. Dessutom är den riktigt luftig och härlig eftersom det är så stora hål i den. 👌
Mm ja lätt och bekväm gillar man ju! Lär väl kännas lite ovanligt med hål 😅 men som sagt tycker den ser sjukt najs ut. Drar mot den med svart tavla och lumevridning. Riktigt läcker alltså 👌🏼

Tillbaka
Topp