Brukar ställa mig samma fråga så fort jag ser denSjukt bra den där. Varför sålde jag den?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brukar ställa mig samma fråga så fort jag ser denSjukt bra den där. Varför sålde jag den?![]()
Den är verkligen grym, bra på bild men jäklar så fin i verkligen med mysigt gulnade index mot den mörka boetten. Drog på ett tropic och flyttade spännetSjukt bra den där. Varför sålde jag den?![]()
15%??? Genom någon ks kod? Fan jag beställde precis en Squale därFan, gillar den skarpt! Alltid velat ha en 2001 också.
Har ju 15% på Squale på Gnomon också….![]()
Den är oslagbar om man gillar lätta och bekväma vintage-länkar. Dessutom är den riktigt luftig och härlig eftersom det är så stora hål i den.För mig som aldrig haft en länk som den här, kan du övertyga mig?Hade gärna haft en vanlig men tycker ändå den här är cool och lite mer annorlunda, så lockar en hel del…
Mm ja lätt och bekväm gillar man ju! Lär väl kännas lite ovanligt med hålDen är oslagbar om man gillar lätta och bekväma vintage-länkar. Dessutom är den riktigt luftig och härlig eftersom det är så stora hål i den.![]()
Bra, kööööör!Mm ja lätt och bekväm gillar man ju! Lär väl kännas lite ovanligt med hålmen som sagt tycker den ser sjukt najs ut. Drar mot den med svart tavla och lumevridning. Riktigt läcker alltså
![]()
Fan vad läcker den är!!Förhoppningsvis landar den nästa vecka, gick igång extra på vridringsinlägget. Även länken ska bli kul att testa. Lyckat släpp!
![]()
![]()
Verkligen, försökte stå emot men det gick mindre bra. Bilder kommerFan vad läcker den är!!
Ser fram emot bilder på din![]()
Fullt förståeligtVerkligen, försökte stå emot men det gick mindre bra. Bilder kommer![]()
Klart att du ska slå till! Innan sommaren är här senastFullt förståeligt
Jag har nog mer eller mindre bestämt för att också köpa, frågan är bara när. Faktiskt längesen jag var så här taggad på ett släpp från Squale.
Lite seg på avtryckaren! Nu slut i lager. Får invänta nästa batch
![]()
Håller tummarna för det ocksåFörhoppningsvis så har kronan fortsatt att stärkas fram till nästa batch![]()
Lite seg på avtryckaren! Nu slut i lager. Får invänta nästa batch
![]()
Matchar de priset på Gnomon hade det varit nice!![]()
Squale Swiss dive watches | Sekvens: Authorized Dealer
Professional diving watches since 1959 – Squale’s exclusively Swiss-Made diving watches are characterized by Quality and Reliability and classic design.www.sekvens.com
@sekvens kanske får in det också?
Ser riktigt bra ut på länken!Sommarklockan har krälat upp ur klocklådans mörker
![]()
Ahh den är så läcker alltså!! Man tröttnar ju aldrig på den klassiska blåSommarklockan har krälat upp ur klocklådans mörker
![]()
Ahh den är så läcker alltså!! Man tröttnar ju aldrig på den klassiska blå
Gör sig kanon på länken också!
Tjena! Nej, tyvärr inte beställt denna gång... men kan boka om någon är intresserad, dock inte till samma pris som Gnomon.![]()
Squale Swiss dive watches | Sekvens: Authorized Dealer
Professional diving watches since 1959 – Squale’s exclusively Swiss-Made diving watches are characterized by Quality and Reliability and classic design.www.sekvens.com
@sekvens kanske får in det också?
Sommarklockan har krälat upp ur klocklådans mörker
![]()
Har avsaknaden på lumepip avhandlats? Är nya 1521 utan?Så sant. Har haft min på mig i över två veckor med ett kortare avbrott
![]()
Det är väl bara COSC-modellerna med keramiskt inlägg som saknar pipHar avsaknaden på lumepip avhandlats? Är nya 1521 utan?
Där ser man. Tack för informationenDet är väl bara COSC-modellerna med keramiskt inlägg som saknar pip
![]()
Nya miliataire modellerna saknar väl också lumepipDet är väl bara COSC-modellerna med keramiskt inlägg som saknar pip
![]()
Japp, men de tillhör Master-serien.Nya miliataire modellerna saknar väl också lumepip