• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Det blänker så mycket att det knappt går att se vad det är för klocka…

IMG_5828.jpeg

Jag börjar flörta lite med en svart 1545 med svart bezel. Det jag däremot inte gillar är linjerna på tavlan. Jag har mycket hellre den helsvarta tavlan från 1545 med stålbezel.
Är det svårt eller rentav omöjligt att lösa om jag köper från AD eller direkt från Squale?

1774950103425.png

1774950084915.png

Squale Lab Edizione 1. På min arm!

En Matic blänker ordentligt bra.
Onda blänker ännu mer.
Men inget slår den här. Spegelblank rätt igenom. Helt perfekt polering över hela klockan. Galen effekt i vridringen. Om det inte kommer något ljus så är den i princip svart.
Produktbilder gör inte den här klockan någon rättvisa. Den är Unimatics lyxiga kusin från storstan. Minimalistisk, blingig, överdriven och fantastisk!

IMG_5833.jpeg

Jag börjar flörta lite med en svart 1545 med svart bezel. Det jag däremot inte gillar är linjerna på tavlan. Jag har mycket hellre den helsvarta tavlan från 1545 med stålbezel.
Är det svårt eller rentav omöjligt att lösa om jag köper från AD eller direkt från Squale?

1774950103425.png

1774950084915.png
Borde inte vara omöjligt att få köpa en svart bezel löst. Jag hade den med stålbezel förut och hade också samma känsla som du. Ångrar att jag sålde den

Tillbaka
Topp