Det blänker så mycket att det knappt går att se vad det är för klocka…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis till nya klockan!
Tack! Den är väldigt cool. Tror inte jag sett en enda bild eller video som gör den rättvisa när det gäller finish eller hur sjukt spegelblank den ärStort grattis till nya klockan!Tycker den är ascool. Riktigt läcker! Faktiskt alltid varit lite sugen på den där, härligt udda ändå. Kul att se en hittat hit!
![]()
Borde inte vara omöjligt att få köpa en svart bezel löst. Jag hade den med stålbezel förut och hade också samma känsla som du. Ångrar att jag sålde denJag börjar flörta lite med en svart 1545 med svart bezel. Det jag däremot inte gillar är linjerna på tavlan. Jag har mycket hellre den helsvarta tavlan från 1545 med stålbezel.
Är det svårt eller rentav omöjligt att lösa om jag köper från AD eller direkt från Squale?
![]()
![]()
I solen är det en helt otrolig klocka! BländandeNu är det vår på riktigt!
![]()
Instämmer![]()
![]()
Där den hör hemma
Tack! Kände likadantDär den hör hemma![]()