• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

15854809-7B7C-4BD7-97E5-2F1BD51DF8C2.jpeg

En hård dag på jobbet.

Jag har den typen av rem på ett antal av mina klockor och de är väldigt bra!
Mjuka, bekväma och av hög kvalitet. De finns för tillfället i 20mm och 22mm men även 24mm kommer in inom kort!
Är det någon som vet när de kommer i 24mm? Skulle gärna sätta ett sånt på min Aqualand. :)

Edit: Sorry för OT.

Är det någon som vet när de kommer i 24mm? Skulle gärna sätta ett sånt på min Aqualand. :)

Edit: Sorry för OT.

Jag var i kontakt med Singular straps i förra veckan angående att jag önskade remmarna i 24mm, de trodde att de skulle kunna få in remmarna de närmaste veckorna så vi får hålla tummarna.

Sjukt mysig Squale till salu av @Bjoerlin76 till ett rimligt pris för er som gillar dykare i 36mm-klassen. Skulle köpt direkt om jag inte ville ha mina dykare 40mm+!:)
Damn I wish it was forty!:D
https://klocksnack.se/threads/margi-squale-snygg-vintagedykare-jämn-patina-automatiskt-eta-grym-tavla.93781/
c883fb02-1c61-4c7a-9b3a-b9798200a7e1-jpeg.823066
Tycker att storleken är perfekt på den där! En skindiver ska inte vara större. Hade köpt den direkt om jag inte hade ögonen på annat. Underbar patina och färgen är riktigt härlig. :D

Sjukt mysig Squale till salu av @Bjoerlin76 till ett rimligt pris för er som gillar dykare i 36mm-klassen. Skulle köpt direkt om jag inte ville ha mina dykare 40mm+!:)
https://klocksnack.se/threads/margi-squale-snygg-vintagedykare-jämn-patina-automatiskt-eta-grym-tavla.93781/

Ingen tvekan om saken, en av de snyggaste boetterna & vridning från Squale, i mitt tycke. Hade klippt den om inte lume-plupparna blivit utsmetade så. Vet iförsig inte hur pass "svårt/enkelt" det är att fixa?

Ingen tvekan om saken, en av de snyggaste boetterna & vridning från Squale, i mitt tycke. Hade klippt den om inte lume-plupparna blivit utsmetade så. Vet iförsig inte hur pass "svårt/enkelt" det är att fixa?
Kan lugna dig med att lumeplupparna inte blivit utsmetade - har sett flertalet andra Squale-dykare med liknande tavlor som hade 4-kantiga index original. Sedan har de väl ändrat form lite med åldern och ser nu inte fullt lika fyrkantiga ut :)
Edit:
114007F0-AAD4-4F7C-A2CA-2088D6080621.png
B71B3A7B-EF41-4136-9B10-9FF80D8512BC.png

Senast ändrad:
Jag dräglar lite när jag ser färgerna på den där. Synd att inte länken ingår bara för den är verkligen Spot on! till klockan.

Måste få ut annons på min Sinn 104 snart så man kan köpa något kul likt denna :)

Tillbaka
Topp