Jag har min kvar! Jätterolig liten klocka som används med jämna mellanrumVad hände med alla Micro LE? - man ser dom aldrig längre.
Själv sålde jag min för kanske 2 år sedan och söker med ljus och lyckta efter en ny!
# Saknad
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har min kvar! Jätterolig liten klocka som används med jämna mellanrumVad hände med alla Micro LE? - man ser dom aldrig längre.
Själv sålde jag min för kanske 2 år sedan och söker med ljus och lyckta efter en ny!
# Saknad
![]()
Jag saknar den också. Om du du får tillbaka den och tröttnar så hör av dig så köper jag tillbaka den.Har haft en köpesannons ute i ca 1 år utan respons..
Jag har också kvar min men den kommer aldrig att säljas.Vad hände med alla Micro LE? - man ser dom aldrig längre.
# Saknad
![]()
Jag har min kvar! Jätterolig liten klocka som används med jämna mellanrum
![]()
Jag har också kvar min men den kommer aldrig att säljas.![]()
Strö salt i såren killen här!
Var med från början, och vi fick den runt nyår.
Så det är nyårsklockan på dagen, varken mer eller mindre!
Kommer tyvärr aldrig att sälja den…![]()
![]()
Squale Corallo! Vet inte riktigt vad man ska förvänta sig med tanke på föregångaren...![]()
![]()
![]()
Vad är detta dom hittat i gömmorna?
THIS ISN'T A REISSUE
IT'S A TRAVEL THROUGH TIME
Preserved in the archives for decades, a chapter of Squale’s history is about to be unveiled.
Originally crafted in the 1980s by a master Swiss case maker, a model from the past now resurfaces, meticulously refined with modern precision.
Pre-order opens
29 April – 7:00 PM CET
Vad är storyn bakom dessa?Vad hände med alla Micro LE? - man ser dom aldrig längre.
# Saknad
![]()
Njae, då sjönk ju förväntningarna en hel del.Squale Corallo! Vet inte riktigt vad man ska förvänta sig med tanke på föregångaren...
Lånad bild:
![]()
Ibland kanske det fanns en mening att de hamnade i arkivenSquale Corallo! Vet inte riktigt vad man ska förvänta sig med tanke på föregångaren...
Lånad bild:
![]()
Hehe, lär knappast ha varit en storsäljare. Samtidigt tycker jag att det är kul att de satsar på udda modeller och dessutom är 90-talsdesign jäkligt hett nu. Jag håller tummarna för att det är en kvarts!Ibland kanske det fanns en mening att de hamnade i arkiven
Ser ut som de små Tag Heuer som var lite poppis samtidigt.
Hm...De kommenterar ju så här på IG;Hehe, lär knappast ha varit en storsäljare. Samtidigt tycker jag att det är kul att de satsar på udda modeller och dessutom är 90-talsdesign jäkligt hett nu. Jag håller tummarna för att det är en kvarts!
Låter som de hittat ett gammalt lager av NOS klockor, men det känns det samtidigt lite väl märkligt.Hm...De kommenterar ju så här på IG;
"This isn’t a reissue. It’s a travel through time. Preserved in the archives for decades, a chapter of Squale’s history is about to be unveiled. "
Ingen reissue - undrar vad det betyder?
Håller med @rickards, låter som att de har knåpat ihop gamla delar. Tror att Squale sitter på en hel del sånt och med tanke på att den här modellen inte varit så populär så kan de säkert ha en del liggande.Hm...De kommenterar ju så här på IG;
"This isn’t a reissue. It’s a travel through time. Preserved in the archives for decades, a chapter of Squale’s history is about to be unveiled. "
Ingen reissue - undrar vad det betyder?
De lär få prissätta den som en kul grej om den ska sälja. Är nog inte många som kommer att betala 10K+ för den...Visst måste det vara Carallo som gör comeback i det ordinarie sortimentet från och med imorgon? Aldrig varit något fan av den, men det kanske blir en helt annan klocka med en bi-color bezel? Lär väl också hända ditt och datt på tavelfronten, som skulle kunna lyfta intrycket. Tankar?
Edit: Haha, ser nu att detta redan har avhandlats![]()
Verkligen, särskilt om det nu handlar om NOS-delar (vilket de faktiskt flaggar för). Finns ju en Corallo-kronograf också, som jag dök på för några år sedan på www.touchofmodern.com. Minns att jag blev rejält sugen där och då för att den bara var så där härligt Squale-knasigDe lär få prissätta den som en kul grej om den ska sälja. Är nog inte många som kommer att betala 10K+ för den...![]()
![]()
@M26 har ju en sån där i solitt guld...Verkligen, särskilt om det nu handlar om NOS-delar (vilket de faktiskt flaggar för). Finns ju en Corallo-kronograf också, som jag dök på för några år sedan på www.touchofmodern.com. Minns att jag blev rejält sugen där och då för att den bara var så där härligt Squale-knasig
![]()
Stämmer bra det, verkar t.o.m. vara samma tavla som dom har använt.@M26 har ju en sån där i solitt guld...![]()
Den där är så fet alltså!!Stämmer bra det, verkar t.o.m. vara samma tavla som dom har använt.
![]()
Tack. Vill minnas att det ansågs vara ett mycket kontroversiellt köp bland vissa medlemmar när jag köpte den tillsamman med min 20 Atmos 1545YG 2019Den där är så fet alltså!!![]()
Mkt bra!!Tack. Vill minnas att det ansågs vara ett mycket kontroversiellt köp bland vissa medlemmar när jag köpte den tillsamman med min 20 Atmos 1545YG 2019
![]()
Legendarisk duo!Tack. Vill minnas att det ansågs vara ett mycket kontroversiellt köp bland vissa medlemmar när jag köpte den tillsamman med min 20 Atmos 1545YG 2019
![]()
Mkt bra!!
Legendarisk duo!![]()
Minns det väl, och stöttar dig lika mycket då som nu! Fantastisk duoTack. Vill minnas att det ansågs vara ett mycket kontroversiellt köp bland vissa medlemmar när jag köpte den tillsamman med min 20 Atmos 1545YG 2019
![]()
Man tackar och bockarMinns det väl, och stöttar dig lika mycket då som nu! Fantastisk duo![]()
Då var det mycket pengar, med dagens pris får det klassas som superfynd. 1545YG är riktigt läcker.Tack. Vill minnas att det ansågs vara ett mycket kontroversiellt köp bland vissa medlemmar när jag köpte den tillsamman med min 20 Atmos 1545YG 2019
![]()