• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Bling Bling Friday med länken på 🦈😎
IMG_5527.jpeg

Men fasen, om du redan har en blingig länk kan du ju sälja meshet till mig :cool: behöver ju inte två 🤔

Några trevliga vristskott får man väl bjuda på så här fredagen till ära! Avplastat boettlock också, mums! 😃👌🏻
20250523_124145.jpg
20250523_123815.jpg
20250523_124217.jpg
20250523_123939.jpg
20250523_124458.jpg
Vackert! 🤩 Squale gör riktigt fina baksidor på sina klockor. Jag är iofs lite färgad av att jag älskar den där hajen... 😅 Måste dock be dig vara lite uppmärksam på det där bandet med tiden. Jag har haft två såna som har gått sönder vid stiftet som håller låset för att materialet är så tunt där. 🤨

Vackert! 🤩 Squale gör riktigt fina baksidor på sina klockor. Jag är iofs lite färgad av att jag älskar den där hajen... 😅 Måste dock be dig vara lite uppmärksam på det där bandet med tiden. Jag har haft två såna som har gått sönder vid stiftet som håller låset för att materialet är så tunt där. 🤨
Tycker jag med! Trevliga detaljer överallt! 🤩👌🏻 Jasså, okej... 😠 Tack för infon. Håller koll och byter till annat gummi direkt om jag noterar något! 👍🏻

Tillbaka
Topp