Voodoohade
Basic
Snygg på gummi också!Fantastiskt! Blir inspirerad att sätta på länken själv, har mestadels använt den på gummi sommar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg på gummi också!Fantastiskt! Blir inspirerad att sätta på länken själv, har mestadels använt den på gummi sommar!
Även vid en pool så är det semester. Jag är inte på jobbet i alla fall
Sicken jävla sommarklocka. Tack @Lord_tito88
![]()
![]()
Men nu kan han äntligen posta på K&S!!
Ser bra ut! Hur känns spännet? Jag antar att det är ett friktionslås?Tog äntligen tummen ur och beställde hem originallänk till 1545.
7 juli 22:45 - 9 juli 12:48. 38 timmar från Lugano till mitt postombud. Bra leveranstid!
![]()
![]()
Kan bara hålla med @dd_mange i att länken känns rejäl och prisvärd. SEL och skruvade pins för att korta länken.
Spännet är kort, vilket uppskattas. Tre punkter för mikrokustering plus dykarförlängning om man har det behovet.
Kort och gott: jag är nöjd!
![]()
![]()
jag vet att tejpen är kvar på spännet, håna mig inte plz
Ganska rejält. Sitter som berget så får ta i en aning för att öppna upp det. Även flärpen/bygeln sitter väldigt tight.Ser bra ut! Hur känns spännet? Jag antar att det är ett friktionslås?
Precis det. Spännet och låset sitter verkligen som berget. Nästan lite för hårt. Kanske blir lösare med tiden. Är väl enda man kan klaga på egentligen. Man lär inte tappa den iafGanska rejält. Sitter som berget så får ta i en aning för att öppna upp det. Även flärpen/bygeln sitter väldigt tight.
Har redan hunnit bli lite skrapmärken
![]()
Ganska rejält. Sitter som berget så får ta i en aning för att öppna upp det. Även flärpen/bygeln sitter väldigt tight.
Har redan hunnit bli lite skrapmärken
![]()
Jag hade en Sinn med samma problem. Man kan försiktigt böja ut sidorna på bygeln/låset med fingrarna. Det är också vad Sinn själva rekommenderade att jag skulle prova när jag frågade dem. Värt ett försök med era Squale kanske?Precis det. Spännet och låset sitter verkligen som berget. Nästan lite för hårt. Kanske blir lösare med tiden. Är väl enda man kan klaga på egentligen. Man lär inte tappa den iaf![]()
Bra tips!Jag hade en Sinn med samma problem. Man kan försiktigt böja ut sidorna på bygeln/låset med fingrarna. Det är också vad Sinn själva rekommenderade att jag skulle prova när jag frågade dem. Värt ett försök med era Squale kanske?
Jag hade en Sinn med samma problem. Man kan försiktigt böja ut sidorna på bygeln/låset med fingrarna. Det är också vad Sinn själva rekommenderade att jag skulle prova när jag frågade dem. Värt ett försök med era Squale kanske?
Bra tips!
På just det här spännet är det mer den här bågen som är väldigt aggressiv. Kanske tar tången och öppnar upp den aningens millimeter, om jag börjar störa mig för mycket
![]()
Den där är inte kattskit!I går var det skyfall. I dag tar vi inga risker – redo för harmageddon.
![]()
Inte den, men jag må så vara.Den där är inte kattskit!
Allt gött hoppas jag![]()
Schysst, vad är det för ref?Nere vid havet i Skåne![]()
Scurfa diver one, titan, proto blackSchysst, vad är det för ref?