Tobias Eriksson
Guld
Spec!!!Den verkar vara ordentligt byggd av en välinsatt entusiast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spec!!!Den verkar vara ordentligt byggd av en välinsatt entusiast
Skaffa körkort, det hör till allmänbildning. Man behöver inte köpa bil bara för att man har kort. Men med kort har man alltid valet att köpa/hyra/låna en bil om behov uppstår utan att förlita sig på andras nåder att agera chaufför.Saknar bilintresse. Har inte ens körkort. Ändå sitter man som en jävla mupp och följer tråden med spänning.
Det är ett osunt forum detta.
Jag sa inte att jag inte ägde någon bil. Skrev bara att jag saknade körkort och intresse.Skaffa körkort, det hör till allmänbildning. Man behöver inte köpa bil bara för att man har kort. Men med kort har man alltid valet att köpa/hyra/låna en bil om behov uppstår utan att förlita sig på andras nåder att agera chaufför.
jag kan ju flika in med lite spec på bilen, hoppas det är ok för nya ägaren bara!Spec!!!
Haha tack Bilen är hemma nu, ska fixa upp några bilder i helgen!jag kan ju flika in med lite spec på bilen, hoppas det är ok för nya ägaren bara!
Ombyggd av Raeder med följande gött:
KW Clubsport med Raeders egna recept.
17" ATS skodda med Tropheo R.
Clubsportbåge lackad i bilens färg.
Recaro SPG förare och Recaro Pole Position passagerare.
Schroth 4P bälte förare+passagerare.
CAE Spakställ.
Pinnbultar i nav.
Dragögla fram&bak.
Borttagen torkare bak.
Stålomspunna bromsslangar fram&bak.
Pagid Belägg fram&bak.
Samtliga bussningar i fram&bakvagn utbytta till hårdare variant.
Hårdare motor och växellådsfästen.
Haha tack Bilen är hemma nu, ska fixa upp några bilder i helgen!
Näst på tur blir att montera luftfilterkit från ITG, downpipe och optimera bilen. Bör resultera i 325 friska hästar
Han har en M3 e92 om jag inte har helt fel! Han hade den iaf där nere i september när jag va därBrukar inte han ha en bil stående nere i vid ringen?
Riktigt bra! Grattis!
Hur hanterar bilen 325hk och FWD
Han Peo har grymma bilar , han har en m2 till salu också haha
Brukar inte han ha en bil stående nere vid ringen?
Det vart ett gäng varv på ett blött Mantorp idag Det är bra med chefer som kör stcc och långlopp
Nice Grattis till nya ägaren minst sagt!jag kan ju flika in med lite spec på bilen, hoppas det är ok för nya ägaren bara!
Ombyggd av Raeder med följande gött:
KW Clubsport med Raeders egna recept.
17" ATS skodda med Tropheo R.
Clubsportbåge lackad i bilens färg.
Recaro SPG förare och Recaro Pole Position passagerare.
Schroth 4P bälte förare+passagerare.
CAE Spakställ.
Pinnbultar i nav.
Dragögla fram&bak.
Borttagen torkare bak.
Stålomspunna bromsslangar fram&bak.
Pagid Belägg fram&bak.
Samtliga bussningar i fram&bakvagn utbytta till hårdare variant.
Hårdare motor och växellådsfästen.
Hur många varv blev det? Bolag och pris?Då har man kört på ringen för första gången, längtar redan tillbaka
Hur var Trofeodäcken i det tidigare (kalla?) vårvädret?Då har man kört på ringen för första gången, längtar redan tillbaka
Nu är trofeo den ända r-däck jag kört på men jag upplever att det går snabbt att få upp dom i temp.Hur var Trofeodäcken i det tidigare (kalla?) vårvädret?
Det vart 5 på lördagen, kasst väder och huvudvärk så det vart inte fler och 5 igår innan avfärd hemåt. Det är min bilHur många varv blev det? Bolag och pris?
(Nej, jag är inte alls sugen på att åka dit...)
Grattis!
Det där är en väldigt hårt peppad trackday bil utan tvekan, rätt coolt att kunna köpa en sådan från fabrik.
Hoppas den går lika bra på bana som den borde!
Det vart 5 på lördagen, kasst väder och huvudvärk så det vart inte fler och 5 igår innan avfärd hemåt. Det är min bil
Fast nu är den ju ganska långt ifrån original!
Jäkligt kul att du kom ner och fick ratta lite med egen bil!
Jaså?
Jag fick för mig att den kom så original!
Det bevisar min okunskap om franska bilar
Den är ju lite hårdrockig från början (riktigt, riktigt skoj är den på bana, lite av en baby-GT3, och den är ju populär på ringen) men just det exet har masserats rätt rejält.
Och egentligen håller jag med, jag är inte heller någon frankofil, men Renaults sportavdelning är rolig, dom verkar få rätt fria tyglar och ha lite uppfinnarverkstad för sig själva. Jag gillart!
Fy fan så äckligt....Min trackdaybil
Men motorn är original än så längeFast nu är den ju ganska långt ifrån original!
Jäkligt kul att du kom ner och fick ratta lite med egen bil!
Men motorn är original än så länge
Ja det var riktigt kul, nu ska man bara få tid att åka ner igen å igen...
Nix fortfarande original, har ett itg filterkit liggandesFast något är gjort med andningen väl? ...det där insugsljudet skojjar man inte bort.
...det finns ju roliga banor hemma med - så ut och rasta den nu!
Kan inte låta bli att slänga upp den här
Självklart!Grymt att du använder den!