Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir mer och mer sugen!
Jag har fått bort mitt gips nu och kört igång med träningen. Blir en tuff sommar.Blir mer och mer sugen!
Skönt, bara att köra på nu då! Har själv blivit lite mer disciplinerad med träningen nu så då blir jag mer sugen på dettaJag har fått bort mitt gips nu och kört igång med träningen. Blir en tuff sommar.![]()
En mil i hyfsat snäll terräng nu på morgonen. Känns som 21km i brant terräng är en bit bort än.![]()
![]()
Lycka till!Ser fint ut!
I Göteborg erbjuds det grått väder och 21km asfalt idag!
Blev en mil i platt bokskog idag, kändes lagom detEn mil i hyfsat snäll terräng nu på morgonen. Känns som 21km i brant terräng är en bit bort än.![]()
![]()
Kom mig ut i skogen idag igen. 17km och 332 höjdmeter. Kändes helt ok. Satsar på 2 mil nästa helg
![]()
![]()
Gvs en GT efteråt för att hålla topic![]()
![]()
Tack, hade en bra dag idag. Känndes pigg i benen.Bra tempo med 300 höjd!
...och bra GT!
Kul!Jag tror fan jag är på!![]()
Yes! Hur många är vi totalt än så länge?
Jag har inte räknat. Hade tänkt gå genom PMs och denna tråd och dra ihop en PM grupp inom kort. Vi behöver komma upp till minst 6 stycken för att få till ginprovningen men det tror jag vi uppnått redan.Yes! Hur många är vi totalt än så länge?
13 km i varierande skånsk terräng idag. Skåneleden mellan Christinehof slott och Brösarp. Verkligen sjukt fint. Varierar mellan smal övervuxen stig till grusväg. Inte jättemånga höjdmeter (ca 130m elevation gain) men några väldigt branta tekniska partier. Måste skaffa riktiga trailskor. Rekommenderas starkt om ni befinner er i krokarna av sydöstra skåne.![]()
![]()
![]()
![]()
Det tycker jag absolut du ska! Finns massor med fina leder. De här böckarna funkar som bra guider.Det där är jag gravt avundsjuk på (speciellt efter att nött 90% asfalt på slutet) - ser GRYMT ut - kommer spendera en vecka i trakterna senare i sommar, får försöka pricka in nåt!
Det tycker jag absolut du ska! Finns massor med fina leder. De här böckarna funkar som bra guider.![]()
13 km i varierande skånsk terräng idag. Skåneleden mellan Christinehof slott och Brösarp. Verkligen sjukt fint. Varierar mellan smal övervuxen stig till grusväg. Inte jättemånga höjdmeter (ca 130m elevation gain) men några väldigt branta tekniska partier. Måste skaffa riktiga trailskor. Rekommenderas starkt om ni befinner er i krokarna av sydöstra skåne.![]()
![]()
![]()
![]()
Har läst om det området och det är ett ställe som absolut måste besökas framöver!Om du gillar det bör du ta dig till Kullaberg vid Mölle. Otroligt fint och trevlig löpning.
Har läst om det området och det är ett ställe som absolut måste besökas framöver!![]()