• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Traillöpning, gin och klockor GTG 5/10 Härnösand - intressekoll!

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Trail i härlig fjällmiljö idag. Hemavan-Laisaliden tur-retur. Första ca två km är brant och delar måste man gå. Sen när man kommer ovanför trädgränsen är det flackt och förutom vissa extremt steniga partier lättsprunget. 15km blev det.
20190804_135431.jpg
20190804_123548.jpg
20190804_123541.jpg
20190804_133612.jpg
 

Oljud

Omega
Jag har inte räknat. Hade tänkt gå genom PMs och denna tråd och dra ihop en PM grupp inom kort. Vi behöver komma upp till minst 6 stycken för att få till ginprovningen men det tror jag vi uppnått redan.

Gällande ginprovningen så har vi fått in lite annat folk också, så inget minimiantal behövs. Provningen kommer att gå av stapeln kl.17:00 och tar ca två timmar.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Börjar dra ihop sig! Än finns det gott om platser kvar till ginprovningen. Löpningen också för den delen.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Då var man i mål! Superrolig bana och mycket mer teknisk än jag förväntat mig. Har ju hört om klättring o.s.v. men det var mer sånt än jag trodde. Flöt på bra och jag och frun turades om att dra men efter 15km blev det rejält slitigt. Långa sega uppförsbackar och ställvis rejält lerigt och blött längs med långa partier. Man fick passa sig för att dratta omkull på hala klipphällar utför. Kom in på strax över 3h och väldigt mör i kroppen nu. Grymt kul Det kan mycket väl bli så att jag springer nästa år igen. Fick inte så många bilder tyvärr.
20191005_100730.jpg
20191005_101559.jpg
20191005_123318.jpg
20191005_141318.jpg


Nu vidare till nästa programpunkt. Gin! :)
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Då var man i mål! Superrolig bana och mycket mer teknisk än jag förväntat mig. Har ju hört om klättring o.s.v. men det var mer sånt än jag trodde. Flöt på bra och jag och frun turades om att dra men efter 15km blev det rejält slitigt. Långa sega uppförsbackar och ställvis rejält lerigt och blött längs med långa partier. Man fick passa sig för att dratta omkull på hala klipphällar utför. Kom in på strax över 3h och väldigt mör i kroppen nu. Grymt kul Det kan mycket väl bli så att jag springer nästa år igen. Fick inte så många bilder tyvärr.
20191005_100730.jpg
20191005_101559.jpg
20191005_123318.jpg
20191005_141318.jpg


Nu vidare till nästa programpunkt. Gin! :)

Shit vad kul! Ser ju riktigt fint och roligt ut.

Har förstått att det är en teknisk bana - kallas väl inte ’Sveriges trailigaste traillopp’ för inte.

Jag hade tänkt mig ca. 2 timmar men det låter ju för ambitiöst med tanke på vad du säger.

Riktigt bra jobbat - är gravt avundsjuk! :)
 

R0B

Panerai
Då var man i mål! Superrolig bana och mycket mer teknisk än jag förväntat mig. Har ju hört om klättring o.s.v. men det var mer sånt än jag trodde. Flöt på bra och jag och frun turades om att dra men efter 15km blev det rejält slitigt. Långa sega uppförsbackar och ställvis rejält lerigt och blött längs med långa partier. Man fick passa sig för att dratta omkull på hala klipphällar utför. Kom in på strax över 3h och väldigt mör i kroppen nu. Grymt kul Det kan mycket väl bli så att jag springer nästa år igen. Fick inte så många bilder tyvärr.
20191005_100730.jpg
20191005_101559.jpg
20191005_123318.jpg
20191005_141318.jpg


Nu vidare till nästa programpunkt. Gin! :)
Starkt jobbat!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Shit vad kul! Ser ju riktigt fint och roligt ut.

Har förstått att det är en teknisk bana - kallas väl inte ’Sveriges trailigaste traillopp’ för inte.

Jag hade tänkt mig ca. 2 timmar men det låter ju för ambitiöst med tanke på vad du säger.

Riktigt bra jobbat - är gravt avundsjuk! :)
Tack! Tråkigt att vi inte träffades men vi får satsa på nästa år! Vinnaren sprang in på 1.43 så två timmar är nog inte i närheten för min del även om jag inte hade följts åt med frun.

Riktigt grisigt och kul!


Tack! Synd att du inte kunde vara med!
 

R0B

Panerai
Tack! Tråkigt att vi inte träffades men vi får satsa på nästa år! Vinnaren sprang in på 1.43 så två timmar är nog inte i närheten för min del även om jag inte hade följts åt med frun.

Riktigt grisigt och kul!



Tack! Synd att du inte kunde vara med!
Kanske Höga Kusten Trail nästa år? :)
 
Topp