Kurben
Basic
Hej ny här på forumet och min första tråd, dock inte med glädje som jag startar den här tråden då något som jag trodde skulle bli en trevlig fredagskväll har blivit en enorm besvikelse.
Beställde en Hamilton Khaki Flight Timer från uret.se och detta är vad jag får hem idag....
Trasig kartong
Ok det kan hända i posthanteringen men ändå..
Sen så öppnas den och då fattas manual och garantier och dokument! Endast en simpel utskriven manual som är ihophäftad!
Ja inte så kul men det värsta är inte ännu...
Så här såg den inre kartongen ut med kraftiga skador runt klockan..
Plasten runt klockan var ditsatt i efterhand, förmodligen ett returnerat ex?
Ja men nu kommer det ABSOLUT värsta.
Klockan är dessutom TRASIG på flera sätt!
Knappen till vänster sida fungerar inte alls. Jag har läst manualen vet vilket läge klockan skall vara i och Nada.. Inget händer.
Nästa fel... Knappen längst ner till höger fungerar inte heller och dessutom så fastnar den i intryckt läge och kryper sedan sakta ut.
Jag menar vad i helvete är detta!? Skickar dom en trasig begagnad klocka utan kvitton och dokumentation och en utprintad manual!
Jag har såklart kontaktat Uret.se via deras hemsida ikväll och ännu inte fått ett svar vilket är helt förståeligt på en Fredags kväll. Men jag är så upprörd och besviken att jag var tvungen att skriva av mig.
Beställde en Hamilton Khaki Flight Timer från uret.se och detta är vad jag får hem idag....
Trasig kartong
Ok det kan hända i posthanteringen men ändå..
Sen så öppnas den och då fattas manual och garantier och dokument! Endast en simpel utskriven manual som är ihophäftad!
Ja inte så kul men det värsta är inte ännu...
Så här såg den inre kartongen ut med kraftiga skador runt klockan..
Plasten runt klockan var ditsatt i efterhand, förmodligen ett returnerat ex?
Ja men nu kommer det ABSOLUT värsta.
Klockan är dessutom TRASIG på flera sätt!
Knappen till vänster sida fungerar inte alls. Jag har läst manualen vet vilket läge klockan skall vara i och Nada.. Inget händer.
Nästa fel... Knappen längst ner till höger fungerar inte heller och dessutom så fastnar den i intryckt läge och kryper sedan sakta ut.
Jag menar vad i helvete är detta!? Skickar dom en trasig begagnad klocka utan kvitton och dokumentation och en utprintad manual!
Jag har såklart kontaktat Uret.se via deras hemsida ikväll och ännu inte fått ett svar vilket är helt förståeligt på en Fredags kväll. Men jag är så upprörd och besviken att jag var tvungen att skriva av mig.