• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Travsnack - Tråden om trav och V75

apropå fredagens tävlingar där Fire To the Rain löper så bjuder jag på den här videon. Jag skrattar varenda gång! Den här kommentatorn vet hur man bygger upp spänning;
http://www.atgplay.se/video/20140713-ulfthoresensminneslopp

Och även det här loppet refererar han;
http://www.atgplay.se/video/20140713-andersjahrespokallopp
Haha, fantastiskt :D

Angående atg tillsammans så har både Tärnan och Cheval Blanc större koll och erfarenhet än mig, men jag har satt sjuor tidigare och vill göra det igen! :)

Haha, fantastiskt :D

Angående atg tillsammans så har både Tärnan och Cheval Blanc större koll och erfarenhet än mig, men jag har satt sjuor tidigare och vill göra det igen! :)

Så ska det låta! Tror det kommer bli en skön mix av olika inputs från alla som är med. Gäller bara att koka ihop allt och vinkla systemet rätt. Ofta enkelt att vara rätt ute rent rankingmässigt men att sedan bygga systemet rätt är det luriga.

Hade stora planer för kvällen då spelsuget är påtagligt... Men som många gånger förr känner jag att tiden inte räcker till riktigt då jag inte hunnit kolla så mycket.. Så det blev en quickfix, messade till mig en andel från en som jag brukar lira med ibland.. Kan inte dela några spikar ännu då systemet lämnas in i sista stund.. Lycka till ni som är med!

Börjar med tre spikar :)
1: 10
2: 4
3: 12
Sen tror jag på Destiny am I tredje, men spelar också basic instinct. I de andra chansar jag mest plus att jag slänger in favoriterna, har inte hunnit analysera ;)
jag slängde in ett system bara för att vara med, inte speciellt genomtänkt och missade redan i första. Hade hanna banker dock. I vanlig ordning är det nära..

Skulle spela Lennartsson i sista#1, men det blev inte av.
Så nu sitter man och tuggar....18ggr i nuläget.

Dgu. ....liten framgång.:cigar:

Senast ändrad:
Nu är han redo för start igen vår käre springare! Spår 8 bakom bilen var ju inte speciellt bra så vi får hoppas på att Christoffer Eriksson hittar ner någonstans och löser ett så vilsant lopp som möjligt. Lopp 8 på Halmstad imorgon :)

bricka 8 var ju lite otur men jag gissar att ni är glada om den kommer in i loppet anständigt nu när det är mer än årsdebut. Vad vad skadan igen o är allt ok nu?

bricka 8 var ju lite otur men jag gissar att ni är glada om den kommer in i loppet anständigt nu när det är mer än årsdebut. Vad vad skadan igen o är allt ok nu?

Han har haft en hel del olika problem men framförallt halsproblem. När han har maxpresterat har han inte fått luft. Detta har åtgärdats 2 gånger men utan resultat. Nu är det tredje gången gillt och det är bara att hålla tummarna att det funkar nu och att det inte satt sig i skallen på honom.

Perfekt kört lopp, dock "patron ur" 500 kvar.
Själv graderade jag med vinnaren så det blev en liten vinst.
Räcker till en öl eller två kväll.

såg också loppet, gick väl ok tycker jag med tanke på frånvaron!

Väldigt diplomatiskt skrivet ;).

Den som verkar mest besviken efteråt var ändå tränaren som tycker att hästen tränar otroligt bra. Men men det blir inspektion nu för att se om han har någon infektion annars får vi kolla halsen på honom igen. Kan vara mentalt också. Han har ju haft sina värsta problem i sista sväng tidigare med luftintaget.

Det ska väl tilläggas att loppet ändå gick ganska fort och han är inte alls van vid att gå i det tempot som var idag. Dock så kvalade han i Januari på tungt underlag och voltstart och gick snabbare än idag. Jobbigt detta

Det ska väl tilläggas att loppet ändå gick ganska fort och han är inte alls van vid att gå i det tempot som var idag. Dock så kvalade han i Januari på tungt underlag och voltstart och gick snabbare än idag. Jobbigt detta
11 första fem på ledaren er häst en bit bakom, sen blev det 19-tempot nästa 500, klart det kan sätta spår om hästen inte har lopp i kroppen.
Ni kommer tillbaka.

Tillbaka
Topp