Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
EasyRider köp den där, så kommer jag troligen att äga den någon gång framöver...
http://www.hqmilton.com/watches/1965-tudor-submariner-7928-chapter-ring-dial
hmmm samma klocka fast såld han kanske fick tillbaks den i någon affär?
Krallig boett.
Krallig boett.
Tjackat nytt?
GrymNytt och nytt, 50 år snart, men ja!
För övrigt matchar visare och tavla bättre irl. Bilden och ljuset spelar sitt spratt och det är mest i olika vinklar/ljus som visarna tar sig en annan ton. Jacek bekräftade att den icke är relumad, och jag väljer att lita på hans ord. Har inget som talar emot att den är original.
Helrätt! Kul val! Gilt är så läckert.
Grattis!
Nördig Tudor är det nya svarta!
Jag har sagt det förr, en nörd-Tudor eller en Röding är dom enda Subarna jag skulle kunna tänka mig att byta till (ooooookej Mil-sub då och kaaaaaaanske en smurf).
Hur ser länk och clasp ut?
Ja, det är nog ändå den fetaste boett jag ägt. Tavlan är rätt skönt flammig, men trycket är mycket tydligare irl, vilket känns bra. Älskar den lilla rosen också.Boett och tavla är ju bara så jäkla tuffa! Marmorera vridringsinlägget? Skönt att den hittade hem och hoppas du tycker den är lika fet som den ser ut för mig.