• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor 7928 Gilt

Donkii

Boushh
2-Faktor
Riktigt härlig! Den kommer du förhoppningsvis ha mycket trevligt tillsammans med i sommar :D
Jag är bara jäkligt förvånad över att den inte har blivit såld tidigare. Jäävligt fett!
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Gav länken lite kärlek igår kväll. Ultraljudsbad, kortning samt massage av ändlänkar som inte passade så bra innan. Det må vara rassligt, glapp och tunna plåtbitar, men j*vlar i min låda vad hård metallen är. Att bända tillbaka stiften och bitarna är inget du gör med tummen och pekfingret, imponerande att det håller bra än i dag.

Nåja, ändlänkarna passade bra mycket bättre än innan, men så prövade jag min 9315-länk med 380-ändar, sitter som en smäck. Förmodligen enda gången jag upplever att ändlänkar passar direkt utan massage.

Smuts.
IMG_5700.jpg


Med 9315.

IMG_5703.JPG


IMG_5704.JPG
 

Brogren

Cartier
Det är INTE bra att titta på din sub efter ett par öl kan jag tänka mig. Kan du påminna mig om att hålla mig borta från dina bilder på lördag?
 
Topp