Jag har en Tudor BB som är knappt en månad gammal. Är mycket nöjd med klockan överlag men hittade lite damm eller dyligt som sitter under glaset. Är kanske inte hela världen då det bara syns i direkt solljus men är ändå något jag stör mig på eftersom jag vet att det finns där och klockan är som sagt helt ny. Jag var på Hours emporia i Malmö eftersom dom är återförsäljare för Tudor och dessutom har egen service i butiken. Jag fick otroligt dåligt bemötande och fick tillsvars att jag fick vända mig till där jag köpt klockan, vilket är långt ifrån där jag bor. Påpekade att Tudor har världsgaranti och att där står i deras garantipapper jag fick med klockan att man kan vända sig till vilken återförsäljare man vill världen över. Fick då till svar att de kunde skicka klockan till Tudor men att detta skulle ta runt 2 månader samt kosta mig ett par tusenlappar trots att klockan är under garanti och inte ens en månad gammal. Är det verkligen såhär Tudor jobbar med sin världsgaranti eller är det Hours butiken som inte har någon känsla för kundbemötande och service? Jag vet i alla fall vart jag inte kommer vända mig när det är dax för en ny dinka