Tycker den känns som ett svar på IWCs Ingy.. Integrerad länk osv. Jag gillar den dock inte
![]()
![]()
![]()
Vilken ref. är den vittavlade IWCn? Aldrig skådat tidigare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den känns som ett svar på IWCs Ingy.. Integrerad länk osv. Jag gillar den dock inte
![]()
![]()
![]()
På min Sea Hawk är Power reserven (kl 6) en extra säkerhetskontroll på att klockan är uppdragen för att säkerställa all klockan inte stannar vid dykning (inte så mycket rörelse då).Håller med Molle, vad är poängen med PR på en automatklocka, lika bra att måla komplikationen på tavlan (fullt uppdraget verk alltså) och spara en slant vid tillverkningen!
Älskar Tudor, men tål bara inte integrerade länkar, denna blir inget för mig.
Vilken ref. är den vittavlade IWCn? Aldrig skådat tidigare!
3228, vill jag minnas? Tror det var en prototyp till 3239, sjstrm här på forumet har tidigare sålt en.
Hmm, ser inte ut som en 3228.. är du säker?
Tavlan är annorlunda, visarna är inte i gulguld och minut index ser inte ut som på 3228an
![]()
Kan ju hända att man har flera klockor man växlar mellan men saknar winder...Håller med Molle, vad är poängen med PR på en automatklocka, lika bra att måla komplikationen på tavlan (fullt uppdraget verk alltså) och spara en slant vid tillverkningen!
IW451501 är ref på den du söker. Verkar vara 34 mm.Hmm, ser inte ut som en 3228.. är du säker?
Tavlan är annorlunda, visarna är inte i gulguld och minut index ser inte ut som på 3228an
![]()
IW451501 är ref på den du söker. Verkar vara 34 mm.
Ok, bra poäng! Funkar (och borde vara krav på) med en automatisk dykarePå min Sea Hawk är Power reserven (kl 6) en extra säkerhetskontroll på att klockan är uppdragen för att säkerställa all klockan inte stannar vid dykning (inte så mycket rörelse då).
![]()
Hm synd på gångreservindikatorn annars helt ok men glasbaksida känns lite overkill på ett urverk som var ruskigt fult, men det kanske är för att det är just inhouse!Nuså...
![]()
![]()
![]()
Tudors första inhouse genom tiderna - Tudor North Flag.
Riktigt stressad tavla tycker jag, sen var ju inte urverket det vackraste man lagt ögonen påNuså...
![]()
![]()
![]()
Tudors första inhouse genom tiderna - Tudor North Flag.
Hm synd på gångreservindikatorn annars helt ok men glasbaksida känns lite overkill på ett urverk som var ruskigt fult, men det kanske är för att det är just inhouse!
Riktigt stressad tavla tycker jag, sen var ju inte urverket det vackraste man lagt ögonen på
....70-hour power reserve....
The Tudor North Flag will retail for $3,550 on the strap, and $3,675 on bracelet.
70h PW är helt meningslöst på en automat egentligen, räcker gott och väl med 35-40.
Är den manuell så är det en helt annan femma.