• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

För att klargöra; jag vet inte om de har den i butik eller ej. Fick några bilder per MMS av en vän som hänvisade till Nymans websida, där jag såg pris och spec.

Länge sedan jag postade här, snöflinga idag!
image.jpg

Jag hann inte förbi Nymans tyvärr. Däremot en snabbis till Krons för att köpa en Black Bay Blue trodde jag.....med de ville inte gå ner en krona från det nya listpriset och då blev det inget för mig. :(

Du skulle gått till Rob istället. Även om priset kanske skulle varit detsamma. Är priset det viktigaste så köp på c24. Tyckte jag såg någon för 2200 euro ny med länk och 2000 euro med lädret.

Jag hade ju inte räknat med att få 29% rabatt!! men kanske att de skulle gå ner 4-5tusen i alla fall. Men jag fick intrycket av att de skulle sälja slut sina till listpris även om jag inte köpte någon-så de gjorde väl rätt ur sin synvinkel-och jag ur min:)

Jag hade ju inte räknat med att få 29% rabatt!! men kanske att de skulle gå ner 4-5tusen i alla fall. Men jag fick intrycket av att de skulle sälja slut sina till listpris även om jag inte köpte någon-så de gjorde väl rätt ur sin synvinkel-och jag ur min:)
http://www.orologidilusso.biz/orolo...prezzo_a_sel=&ordine_sel=prezzo_desc&ref_sel=

Sen så tillkommer väl 1000kr i frakt har jag för mig och 3% av köpets värde eller något om man betalar med kort och inte banköverföring eller något annat trams.

Jag hann inte förbi Nymans tyvärr. Däremot en snabbis till Krons för att köpa en Black Bay Blue trodde jag.....med de ville inte gå ner en krona från det nya listpriset och då blev det inget för mig. :(

Åh fan tycker inte de brukar vara svåra att pruta hos. Sen vet jag att de säljer mängder med BB så de kanske vet att den går för listpris iaf då.

Har fått tips på både Show Commerce och PlusWatch på Chrono24. De har bra priser på Tudor!

Tillbaka
Topp