Pistol_Pete
Silver
Jag vill ha allihopa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack Scaramanga ett band snidat i Bangkok, detta skall bli skoj att få reda på
Härligt och skall du kränga ett så hojta tillDet där bandet köpte jag av en liten gubbe i ett gatu hörn... Han hade ett gäng band med måtten 20-16 som jag verkligen gillade. Jag köpte upp alla band han hade, ett 10tal.
Har aldrig sätt honom efter det... Har letat men har inte sätt honom efter denna gång!
Jag har nog 2-3 band kvar... Ser jag honom igen så köper jag fler direkt!
Kul historia faktiskt!
Mvh
Micke
Ja, var tog femman vägen? Vi skulle ju byta...Men vart tog nr.5 vägen?
Om vi bara snackar vintage.
Känner man nån kvalitets skillnad eller nån annan skillnad mellan de olika subbarna?
Nån annan jämförelse värd att nämna?
Riktigt snygg! Men är den verkligen du?
Tack!
Verkligen jag? Hmm. Vad tycker du är jag?
Har man en egen egotråd är det ju fritt fram att kludda på känner jag.
Blir det en nr 12?
You can leave but never stay awaySnyggt, men jag trodde du var på väg ur Tudor-träsket.
Snyggt, men jag trodde du var på väg ur Tudor-träsket.
Riktigt fin. Avundas att det är nodate.. Går det några dagar utan att man använder 7021'an så är det helt plötsligt ett helvete! Stort grattis än en gång, kul att du fått stilla begäret lite
Grattis! Ser riktigt bra ut utan Photoshop fint dome plexi också!!!