Ja så kan det vara. Tycker dock att det ger den här lilla tjockisen karaktärDen är snygg den där men själv tycker jag att den tjocka boettsidan blir mer påfallande när det är polerat.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja så kan det vara. Tycker dock att det ger den här lilla tjockisen karaktärDen är snygg den där men själv tycker jag att den tjocka boettsidan blir mer påfallande när det är polerat.
Jag håller med i det @Cosmo säger; har visserligen bara haft den svarta. Men skillnaden hur den känns på handleden är stor i förhållande till hur den ser ut. Det blir en krock mellan det visuella och upplevelsen, främst när man ser den snett från sidan.Den är snygg den där men själv tycker jag att den tjocka boettsidan blir mer påfallande när det är polerat.
Tips! Om du inte vill ha så synlig "flärp" så sätt klockan längre ner på natot så flyttas lås och "flärp" längre ner
Tok heller, flärpen är ju en badmössa till klockan.Tips! Om du inte vill ha så synlig "flärp" så sätt klockan längre ner på natot så flyttas lås och "flärp" längre ner![]()
Du menar gummiband?Nån som vet bra gummilänk som sitter bra ?
Fyller på… har ett Everest som är väldigt fin kvalitet. Zealande har också.Nån som vet bra gummilänk som sitter bra ?
Den där va riktigt trevlig!Fyller på… har ett Everest som är väldigt fin kvalitet. Zealande har också.
![]()
Nån som vet bra gummilänk som sitter bra ?
Hur bra är Zealande? Är de riktigt bra eller helt okej, s a s?Fyller på… har ett Everest som är väldigt fin kvalitet. Zealande har också.
![]()
Jag köpte ett Zealande till min monochrome, sitter riktigt bra men jag föredrar länken så jag har knappt använd det. Fördelen är att den använder länkens lås så man kan använda den inbyggda mikrojusteringen.Hur bra är Zealande? Är de riktigt bra eller helt okej, s a s?
Zealande är rätt bra men tycker Everest är bättre, skönare och med finare kvalitet. Det enda är att det gärna hade fått vara någon cm längre men det är på min 18+ det. Har Zealande till SMPc så inte jämfört på samma klocka. Tycker bägge lite oprisvärda till list men Zealande verkar ha konstant reapris så kanske bättre köp? Men allt är ju relativt, köpte först ett beg Crafter Blue till Tudorn men det var verkligen ingen höjdare.Hur bra är Zealande? Är de riktigt bra eller helt okej, s a s?
Är det mjukt utan att vara sladdrigt?Jag köpte ett Zealande till min monochrome, sitter riktigt bra men jag föredrar länken så jag har knappt använd det. Fördelen är att den använder länkens lås så man kan använda den inbyggda mikrojusteringen.![]()
Crafter Blue har jag också ett. Dåligt skulle jag säga.Zealande är rätt bra men tycker Everest är bättre, skönare och med finare kvalitet. Det enda är att det gärna hade fått vara någon cm längre men det är på min 18+ det. Har Zealande till SMPc så inte jämfört på samma klocka. Tycker bägge lite oprisvärda till list men Zealande verkar ha konstant reapris så kanske bättre köp? Men allt är ju relativt, köpte först ett beg Crafter Blue till Tudorn men det var verkligen ingen höjdare.
Ja, det är inte sladdrig alls tycker jag.Är det mjukt utan att vara sladdrigt?
Nog tycker jag Zealande är lite sladdrigt i jämförelse med Everest men gjorda för olika klockor, kan ju inte tala för ett Zealande till Tudor BB.Crafter Blue har jag också ett. Dåligt skulle jag säga.
Men bra att veta att Zealande inte är det bästa s a s.
Har Seamasterns originalgummi, och det är ju riktigt bra, men tyvärr en aning kort. Och snordyrt från butiken. Så det skulle inte vara fel med ett billigare alternativ. Frågan är bara vilket man ska gå på. Everest kanske![]()
Det är fan snyggast med oyster!
Sa farväl till 36an idag. Må den glädja nästabärare
![]()
![]()
Tycker jag med, i alla fall på denna.Det är fan snyggast med oyster!![]()
Riktigt snygg kombo med khaki och blåttTur att klockan är vattentät
![]()