• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Kommer annons imorgon på denna. Om någon i tråden är sugen så PMa. :)
95D90912-9271-4B60-86D6-E4F932F9D451.jpeg
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Hej alla som kan massa om Tudor:) jag är sugen på en pelagos, och har hittat en two liner från 2018 i nyskick för 38k.
väljer man hellre den eller en med inhouse? Personligen tycker jag two linern är snyggare pga cleanare tavla och halv index vid datum:)
Är det något annat man bör ha i åtanke när man väljer modell?
Trevlig helg och tack!
Jag har haft 1a generationen (two liner) så den föredrar jag.
Det du bör ha i åtanke är priset; 38K låter högt. Har för mig de brukar finnss ut för strax under 35K
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Hej alla som kan massa om Tudor:) jag är sugen på en pelagos, och har hittat en two liner från 2018 i nyskick för 38k.
väljer man hellre den eller en med inhouse? Personligen tycker jag two linern är snyggare pga cleanare tavla och halv index vid datum:)
Är det något annat man bör ha i åtanke när man väljer modell?
Trevlig helg och tack!

Jag har haft 1a generationen (two liner) så den föredrar jag.
Det du bör ha i åtanke är priset; 38K låter högt. Har för mig de brukar finnss ut för strax under 35K

38´ låter som ett riktigt högt handlarpris. Senaste 2-linern som såldes på KS bumpades ett bra tag och gick till slut för 28´ och var dessutom relativt nyservad.

 

masc1203

Omega
2-Faktor
Hej alla som kan massa om Tudor:) jag är sugen på en pelagos, och har hittat en two liner från 2018 i nyskick för 38k.
väljer man hellre den eller en med inhouse? Personligen tycker jag two linern är snyggare pga cleanare tavla och halv index vid datum:)
Är det något annat man bör ha i åtanke när man väljer modell?
Trevlig helg och tack!
Första generationen är väl dessutom lägre än den senare, en inte helt oviktig detalj då det är en rätt tjock klocka. Vad gäller priset är jag ingen expert men tycker det låter i högt 😕

Annars är det en grym slitvarg som jag helt klart kan rekommender!
 

Ohemlig

Omega
38´ låter som ett riktigt högt handlarpris. Senaste 2-linern som såldes på KS bumpades ett bra tag och gick till slut för 28´ och var dessutom relativt nyservad.

Ja det stör mig lite att jag inte knep den.. men men. Ja det är hos ad som det priset gäller så därför lite dyrare med, men sen när man vill ha något vill man ju ha det nu! Haha
 
Topp