• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Grymt nöjd med den här 🙌
1747252285028.jpeg
Kan bara instämma. Särskilt när man (som jag) har cirka 16,5 cm runt handleden. Har både BB54 och den svarta BB58:an, men 58:an åker nog snart ut för försäljning. :)

Då var man tillbaka i träsket igen. Höll mig i ett år till min constellation.. men..

200m wr
Gmt
Svart röd bezel
39 mm
Datum
Edit: just ja, armband som går att justera direkt också ;)

Ja.. allt jag önskat i en klocka och dessutom en klocka man kan bära utan att gemene man fattar vad det är för märke…

Fan.

Anländer väl inom någon vecka och då ses vi väl här. Frugan orkar inte ens lyssna på mina försök till rationalisering längre, så därför får jag väl skriva till er som förstår logiken 😂

Senast ändrad:
Kan meddela att det företaget är hokus-pokus:
  • bandet som kom är ett standard-band som passar tex MoonSwatch; mao man får glappet mellan band och boett.
  • produceras och skickas från Kina så hela deras glansiga Schweiz-tillhörighet är bara att glömma.
  • samma band kostar 499 kr från Svensk-baserad firma.

Mao, undvik!
Önskar jag läst detta för några veckor sedan… eller recensionerna på trustpilot 😡

Gummi till Pelagos 39. Kom fram. Passar inte 😤 Oförskämd support.
Stå på dig: du vill returnera och pengar tillbaka!
Jag fick pengarna tillbaka och kunde behålla bandet.

Då de håller på med falsk marknadsföring så kan du lätt vända dig till kreditkortsföretaget och låta dem ta fighten. De flesta företag lägger sig platt när man säger att de får diskutera vidare med Mastercard/Visa (de får X dagar på sig innan du överlåter processen till Mastercard/Visa)

Tillbaka
Topp