Kan bara instämma. Särskilt när man (som jag) har cirka 16,5 cm runt handleden. Har både BB54 och den svarta BB58:an, men 58:an åker nog snart ut för försäljning.Grymt nöjd med den här![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan bara instämma. Särskilt när man (som jag) har cirka 16,5 cm runt handleden. Har både BB54 och den svarta BB58:an, men 58:an åker nog snart ut för försäljning.Grymt nöjd med den här![]()
![]()
Chronon ser riktigt trevlig ut.
Gillar verkligen chronon mer och mer!
Hade de dem hemma?!?
Ja alla utom min blåa…den är ju boutique editionHade de dem hemma?!?![]()
Var då någonstans?Ja alla utom min blåa…den är ju boutique edition![]()
Engströms JKPVar då någonstans?
Åh men för i helvete. Jaja det är ju kul för er som bor där.Engströms JKP
Grattis till en fin klockaFörsta riktiga klockan. Kommer bära den dagligen framöver.
Välkommen tillbaka. Ändå bra att få lite luft på andra håll, men Tudor-luften är ju ganska bekvämPrøver en Tudor igjen.
![]()
Snyggt val! Man hittar inte många bättre kandidater till en dagligklocka idag.Första riktiga klockan. Kommer bära den dagligen framöver.
Önskar jag läst detta för några veckor sedan… eller recensionerna på trustpilotKan meddela att det företaget är hokus-pokus:
- bandet som kom är ett standard-band som passar tex MoonSwatch; mao man får glappet mellan band och boett.
- produceras och skickas från Kina så hela deras glansiga Schweiz-tillhörighet är bara att glömma.
- samma band kostar 499 kr från Svensk-baserad firma.
Mao, undvik!
Vad beställde du?Önskar jag läst detta för några veckor sedan… eller recensionerna på trustpilot![]()
Gummi till Pelagos 39. Kom fram. Passar inteVad beställde du?
Har det kommit fram?
Passar det tänkt klocka?
Sen jag köpte min så är det få andra klockor som får någon tid på handleden![]()
Det är något med BB54 som gör att jag saknar den enormt när den inte är på.
Stå på dig: du vill returnera och pengar tillbaka!Gummi till Pelagos 39. Kom fram. Passar inteOförskämd support.