@Been har en som han brukar posta bilder på.Börjar bli väldigt sugen på en BB58 Burgundy, M7939A1A0RU-001, är det någon som har en eller klämt på en? Hur är färgen?
Och vågar man köra röd klocka?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Been har en som han brukar posta bilder på.Börjar bli väldigt sugen på en BB58 Burgundy, M7939A1A0RU-001, är det någon som har en eller klämt på en? Hur är färgen?
@Been har en! Sök på inlägg från honom eller bläddra lite i tråden här så ser du ett gäng bilderBörjar bli väldigt sugen på en BB58 Burgundy, M7939A1A0RU-001, är det någon som har en eller klämt på en? Hur är färgen?
Den är mycket bättre i verkligheten än på bild.Börjar bli väldigt sugen på en BB58 Burgundy, M7939A1A0RU-001, är det någon som har en eller klämt på en? Hur är färgen?
Det har sålt en del på forumet, brukar gå för 34k har jag för mig. Generellt brukar Pelagos 39 gå för något högre och vara mer ”lättsåld”.Hur har FXD (svarta) stått sig i pris och vad är era förväntningar framöver?
Ser att nypris ligger mellan 45-50
Och begagnade (careofcarl 2023) 38tkr
Blir till att kika på en i helgenBara köra d
Den är mycket bättre i verkligheten än på bild.
Klar du skall ha en röd klocka , en grymt fin klocka som man blir glad av att ha.
Rött tror jag kommer vara skit snyggt. Schysst med t-fit ocksåBörjar bli väldigt sugen på en BB58 Burgundy, M7939A1A0RU-001, är det någon som har en eller klämt på en? Hur är färgen?
Den är ju väldigt trevlig ut måste jag säga.Här är en bild til @DRW![]()
Den är så sjukt fin irl så den måste verkligen upplevas. Här är @Been röda på min arm en solig dag. MagiskDen är ju väldigt trevlig ut måste jag säga.
Nästan så jag hoppas den inte finns att se på i helgen, haha.
Snyggt! Vilken version tog du? Jag har både två och tre, och trean är sjukt mycket bättre! Har faktiskt inte bytt band på flera veckor.Den sitter säkert, som vi medelåldersmän säger. Tack igen för att jag fick överta den! I dag på ett nylonband med deployant clasp. Jag är inte lika begeistrad som @Hellmao. Än, bör man väl tillägga. Det kanske vänder.
![]()
Version 3. Men de ligger ute på k&s nu. Eller rättare sagt, ett av dem. De andra två är sålda.Snyggt! Vilken version tog du?
Tudors fivelinkVad kör du för länk till den där? Är det Tudor eller andrahand?