Ja den gör ju det och framförallt på den länken. Upplevde dock när jag hade en att den blev lite otymplig i långa loppet.![]()
Den sitter bättre än vad jag hade förväntat mig![]()
Men kanske kul att varva med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den gör ju det och framförallt på den länken. Upplevde dock när jag hade en att den blev lite otymplig i långa loppet.![]()
Den sitter bättre än vad jag hade förväntat mig![]()
Än så länge känns den riktigt bra, fick den igårJa den gör ju det och framförallt på den länken. Upplevde dock när jag hade en att den blev lite otymplig i långa loppet.
Men kanske kul att varva med![]()
Tell me about itÄn så länge känns den riktigt bra, fick den igårmen det kan vända fort när det kommer till klockor
![]()
Hugg den och köp ett jubilee från Uncle Straps för ett par tusenlappar - win winVa in en sväng på Nymans V-ås nu på eftermiddagen.
Jäklar vad trevlig BB58 gmt är
Synd den inte finns på jubilee, då hade jag nog huggit den direkt, haha
Går det att byta länk med varandra?37vs36mm![]()
Nej, de har olika bandbredd. 20mm på BB54 och 19mm på 36mm RangerGår det att byta länk med varandra?
Bra bandKomfortabelt og bygger IKKE under klokken, slik at den ligger helt ned mot hånden/huden -> Pluss microadjustment 2.0
![]()
![]()
![]()
Og for å være on-topic:
![]()
![]()
Kjøper f.eks. direkte fra Garmin online, eller en fysisk, lokal sportsbutikk hvis de har tilbud (rea).Bra band. Vilken hemsida beställer du ifrån?
Herregud vad snyggt det där blev!Glad TT!![]()
![]()
Visst! Blev förälskad på nytt när jubilee-bandet åkte på och dessutom sjukt bekvämt!Herregud vad snyggt det där blev!![]()
Jobbigt när man hittar en klocka som får en att ifrågasätta varför man har fler än 1Fortsätter köra P39:an, sitter som en smäck
![]()
HahahaKul att Tudor lanserat en julkampanj för att promota Rangerns timvisare…..