• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Med i gänget igen 😍
IMG_8308.jpeg

IMG_8310.jpeg

Grattis 😍

Grattis @FreddeM 😍 Vad var det som gjorde att du flippade din första BB58 GMT? Och vad var det – utöver jubilee-länken – som fick dig att köpa den igen? 🤓
Tackar! Egentligen bara den dumma rastlösa flipparen som tog över.. 😂 Men har saknat den under en period och när den kom på 5-link kände jag att det var dags. Tycker den är riktigt bra och kommer till sina fulla rätt på nya länken.

Ja, har varit lite sugen på den också. Om du jämför med 124270?
Jag sålde 124270 då den var för lik min OP, som jag föredrar. Explorer är ju ”objektivt” en bättre klockan än BB54, i och med urverket, finish, historia osv. BB54 är för mig en roligare och bekvämare klocka. Har du en GADA du redan är väldigt nöjd med skulle jag säga kör BB54. Har du längtat efter Explorer skulle jag säga satsa på den, annars blir du aldrig nöjd, finns gott om dykare som du kan komplettera en Explorer med.

Tillbaka
Topp