Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Unclestraps är absolut ett bra alternativHär är min första Tudor, bb36 köpt på forumetTyvärr kom den inte på länk så nu är jag på jakt. Vad ska man ha för något? Har inte pengar till en originallänk… Jag föredrar oyster men har ni andra förslag? Är det unclestraps som gäller om man inte kör original?
36 eller 39 mm? Fan är sugen på den där, var inne på Krons för att testa den men fanns inte inne. Vill veta hur tavlan känns beroende på ljus.
Helt rätt, ser ut att sitta perfekt!Efter lite velande fram och tillbaka så beslutade jag mig för 36mm. Sitter som en smäck på min 17cm handled.
AW i Gbg här medFast jobbat har jag ju inte
![]()
Grattis! Riktigt snygg!
Wow grattis, ser riktigt bra ut. Spamma på!Blev även en 36mm Royal med light-blue tavlan![]()
![]()
![]()
Verkligen. Hoppas de släpper 41:an i framtiden med samma typ av indexWow grattis, ser riktigt bra ut. Spamma på!
Tror 36an kan sitta bra på dig också! Givet integrerade länken kan den nog bäras närmare 37mm.Verkligen. Hoppas de släpper 41:an i framtiden med samma typ av index![]()
Jäklar vad mycket gös du drar upp. Mälaren antar jag?Bra fiskeklocka![]()