Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma härFirar in helgen med ny klocka! Trevlig helg
![]()
Snygga bilder! Är på jakt efter en begagnad 41-a mono, och blev ännu mer sugen nu!![]()
![]()
![]()
Vuxen man har plaskat i långgrunt vatten igen
Gillar verkligen den mer och mer!Nu bär det iväg en vecka till Nice/Cannes/Monaco. Funderar starkt på att införskaffa en sådan här när jag är där!
![]()
Om jag inte råkar springa på en Batgirl eller GRNR då![]()
Är det samma klocka som du försökt sälja på KS nu i snart tre månader?Sommarskönt med färg i kvällssolen från gårdagen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Räcker 3?Är det samma klocka som du försökt sälja på KS nu i snart tre månader?
Nejdå, tänker bara så att han inte får en repa eller två och sedan ”glömmer” uppdatera annonsen med nya bilder.Haha man vill inte hamna på @SeikoZ shitlist.
Är nog ganska vanligt att man använder klocka trots att den är ute till försäljning. Som köpare får man väl be om dagsfärska bilder om man inte ses f2f. (Och som säljare måste man ju såklart informera om klockan inte motsvarar bilderna)Nejdå, tänker bara så att han inte får en repa eller två och sedan ”glömmer” uppdatera annonsen med nya bilder.
Det är väl lite olika det där såklart. Men det sista du nämner hoppas man ju är en självklarhet åtminstone!Är nog ganska vanligt att man använder klocka trots att den är ute till försäljning. Som köpare får man väl be om dagsfärska bilder om man inte ses f2f. (Och som säljare måste man ju såklart informera om klockan inte motsvarar bilderna)
Om du tycker det är värt 10k mer för en ny så är det inte så tokigt. Men om du inte tycker det så kan du nog ha lite is i magen och fortsätta hålla utkik. Det bör komma ut någon så småningomHej alla,
Jag har sökt efter en begagnad bb58(svart) ett tag nu. Inte riktigt hittat något.
Finns ny på uret för 41500 just nu, jag tycker det låter som en bra deal. Vad säger ni?
Sant, bra skrivet.Om du tycker det är värt 10k mer för en ny så är det inte så tokigt. Men om du inte tycker det så kan du nog ha lite is i magen och fortsätta hålla utkik. Det bör komma ut någon så småningom![]()
Den nya är dessutom tunnare, nytt lås m.m.Sant, bra skrivet.
Det kokar väl ner till värdet för just mig i slutet av dagen.
Härligt att få äga en helt ny där jag verkligen får sätta min egen prägel, även skönt med full garanti.
Det enda jobbiga är väl om det dyker upp en fin för 10tkr mindre strax efter att jag köpt den…
Tål att sovas på!
Tror att han menar en ”ny” förra generationens bb58. Men ja, ska han slå till på en helt ny och är beredd att betala strax över 40k så är ju mitt tips också att lägga till än mer pengar och istället gå för den nyaDen nya är dessutom tunnare, nytt lås m.m.
Men sluta… Nu vill ju jag också ha en!![]()
![]()
Jag och monokromen jobbar på våra dramatiska utspel
Den är en av de bästa i hela katalogenMen sluta… Nu vill ju jag också ha en!
Den där sitter löjligt bra på den där handleden!Lek och morsdag firande.![]()