• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Snart helg! Ikväll får vi fira slutspel för Sverige 🇸🇪
IMG_2710.jpeg

Nejdå, tänker bara så att han inte får en repa eller två och sedan ”glömmer” uppdatera annonsen med nya bilder.
Är nog ganska vanligt att man använder klocka trots att den är ute till försäljning. Som köpare får man väl be om dagsfärska bilder om man inte ses f2f. (Och som säljare måste man ju såklart informera om klockan inte motsvarar bilderna)

Är nog ganska vanligt att man använder klocka trots att den är ute till försäljning. Som köpare får man väl be om dagsfärska bilder om man inte ses f2f. (Och som säljare måste man ju såklart informera om klockan inte motsvarar bilderna)
Det är väl lite olika det där såklart. Men det sista du nämner hoppas man ju är en självklarhet åtminstone! 👍🏼

Hej alla,
Jag har sökt efter en begagnad bb58(svart) ett tag nu. Inte riktigt hittat något.
Finns ny på uret för 41500 just nu, jag tycker det låter som en bra deal. Vad säger ni?

Hej alla,
Jag har sökt efter en begagnad bb58(svart) ett tag nu. Inte riktigt hittat något.
Finns ny på uret för 41500 just nu, jag tycker det låter som en bra deal. Vad säger ni?
Om du tycker det är värt 10k mer för en ny så är det inte så tokigt. Men om du inte tycker det så kan du nog ha lite is i magen och fortsätta hålla utkik. Det bör komma ut någon så småningom 😊👍🏼

Om du tycker det är värt 10k mer för en ny så är det inte så tokigt. Men om du inte tycker det så kan du nog ha lite is i magen och fortsätta hålla utkik. Det bör komma ut någon så småningom 😊👍🏼
Sant, bra skrivet.
Det kokar väl ner till värdet för just mig i slutet av dagen.
Härligt att få äga en helt ny där jag verkligen får sätta min egen prägel, även skönt med full garanti.
Det enda jobbiga är väl om det dyker upp en fin för 10tkr mindre strax efter att jag köpt den…
Tål att sovas på!

Sant, bra skrivet.
Det kokar väl ner till värdet för just mig i slutet av dagen.
Härligt att få äga en helt ny där jag verkligen får sätta min egen prägel, även skönt med full garanti.
Det enda jobbiga är väl om det dyker upp en fin för 10tkr mindre strax efter att jag köpt den…
Tål att sovas på!
Den nya är dessutom tunnare, nytt lås m.m.

Tillbaka
Topp