I lördags var vigseln avklarad och klockan fick äntligen sitta på handleden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt, stort grattis!!I lördags var vigseln avklarad och klockan fick äntligen sitta på handleden.
![]()
![]()
Då ska du få hjälp: Bytt inte ut en klocka du älskar ordentligt. Köp en till alt. invänta + spara till en begagnad eller avstå. Simple as thatHjälp mig här nu ni i tråden.
Jag har i 4 år haft en bb58. Älskar klockan ordentligt, haft den i alla lägen så den är duktigt sliten. Men enda sen Tudor släppte bb58 gmt har denna lockat mig. Ska jag göra ett byte eller inte? Är gmt för tjock? Gmtn kommer också användas som beater i så fall.
Tänker att jag kommer älska gmtn lika mycket då de är så snarlika, och jag kommer inte vilja ha båda av just samma anledning. Saknar datum lite på 58an.Då ska du få hjälp: Bytt inte ut en klocka du älskar ordentligt. Köp en till alt. invänta + spara till en begagnad eller avstå. Simple as that![]()
Visst, lider du inte av separationsångest och kan leva med att köpa tillbaka en likadan om du ångrar dig så kör påTänker att jag kommer älska gmtn lika mycket då de är så snarlika, och jag kommer inte vilja ha båda av just samma anledning. Saknar datum lite på 58an.
Jag tycker du ska köra! Alltid roligt att testa något nytt. Försök hitta en begagnad gmt. Skulle du mot all förmodan sakna vanliga BB58 kan du alltid sälja GMTn och köpa en BB58 igen, eller till och med köpa den nya BB58an från 2026.Tänker att jag kommer älska gmtn lika mycket då de är så snarlika, och jag kommer inte vilja ha båda av just samma anledning. Saknar datum lite på 58an.
+1Jag tycker du ska köra! Alltid roligt att testa något nytt. Försök hitta en begagnad gmt. Skulle du mot all förmodan sakna vanliga BB58 kan du alltid sälja GMTn och köpa en BB58 igen, eller till och med köpa den nya BB58an från 2026.
Stort grattis! Viva l'amore!I lördags var vigseln avklarad och klockan fick äntligen sitta på handleden.
![]()
![]()
Den där var riktigt fin, får gå in och lära mig mer om denKört Royal i stort sett hela veckan, sitter grymt och aldrig i vägen. Trevlig helg!![]()
Nej! Behåll 58an. Du kommer att ångra dig. 4 år är ett långt förhållande.Hjälp mig här nu ni i tråden.
Jag har i 4 år haft en bb58. Älskar klockan ordentligt, haft den i alla lägen så den är duktigt sliten. Men enda sen Tudor släppte bb58 gmt har denna lockat mig. Ska jag göra ett byte eller inte? Är gmt för tjock? Gmtn kommer också användas som beater i så fall.
Vill plussa på detta. Efter så lång tid är det inte bara en opersonlig pryl som enkelt kan ersättas med en annan.Nej! Behåll 58an. Du kommer att ångra dig. 4 år är ett långt förhållande.
Det beror väl helt och hållet på hur sentimentalt lagd man råkar vara‽Vill plussa på detta. Efter så lång tid är det inte bara en opersonlig pryl som enkelt kan ersättas med en annan.
Måste bara säga att Black Bay 54 är banne mig den bästa klockan jag ägdsitter så jäkla bra på mina taniga handleder
och T-fit är ju magiskt bra!
![]()
![]()
![]()
Ca 16cm! Har haft dykare uppe mot 41mm men efter denna inser jag att jag nog aldrig kommer bära något större än 37mm, nog för att lug to lug är viktigare i min mening.54:an är helt klart trevlig och ser ut att sitta som en smäck. Hur taniga pratar vi om för börjat inse att jag måste försöka håll mig till klockor under 40mm men visst finns det alltid undantag?