• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tunnt innehåll i Plaza Watch

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Den var inget kul om man bortser från fina bilder.
Vete tusan om jag betalade för prenumerationen när det begav sig.
Har för mig att det strulade och att jag till slut struntade i det.
Som gratis reklamblad får jag ändå säga att den höll måttet. :D
 

Wi

NLA
2-Faktor
Håller med till fullo. Ett skämt. Pinsamt dåligt.
Mestadels reklam och bilder som inte heller är mycket att hänga i granen
 
Det mest intresanta är väl att dom fortfarande skickar ut tidningen trotts att jag har varit på dom om att FÅ betala men nej inget händer där... Men tidningen dimper ner... Skumt och bedriver man sin verksamhet med en sådan precision så kan jag förstå att man inte har råd med innehåll!
 
Fick den hem idag också, tror att jag anmälde intresse när en del av kostnaden för tidningen skulle gå till Barn cancer fonden tror att det var någon gång i början på året?
 

joh.jonsson

Panerai
Fick den förra veckan. Både plaza watch & vanliga. Anmälde intresse vid ovanstående. Nämnda kampanj (pengar till BCF samt perlonband) hade mail kontakt men gav upp efter ett tag. Skulle betala med faktura men ingen i paketet? Inga perlon heller för den delen.

Som sagt. Ett reklamblad istortsätt? Blä!
 
Det mest intresanta är väl att dom fortfarande skickar ut tidningen trotts att jag har varit på dom om att FÅ betala men nej inget händer där... Men tidningen dimper ner... Skumt och bedriver man sin verksamhet med en sådan precision så kan jag förstå att man inte har råd med innehåll!

Ja, det är konstigt det där. Tror att jag har hört från flera medlemmar att de nästan fått kasta pengar på Plaza-gänget för att få betala för prenumerationen.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det mest intresanta är väl att dom fortfarande skickar ut tidningen trotts att jag har varit på dom om att FÅ betala men nej inget händer där... Men tidningen dimper ner... Skumt och bedriver man sin verksamhet med en sådan precision så kan jag förstå att man inte har råd med innehåll!
Din ej reklam-lapp kanske ramlat bort från brevlådan? :)
 
Det mest intresanta är väl att dom fortfarande skickar ut tidningen trotts att jag har varit på dom om att FÅ betala men nej inget händer där... Men tidningen dimper ner... Skumt och bedriver man sin verksamhet med en sådan precision så kan jag förstå att man inte har råd med innehåll!
Reklamen ger troligtvis mer per ex än vad den kostar att trycka och skicka ut...
 
Det mest intresanta är väl att dom fortfarande skickar ut tidningen trotts att jag har varit på dom om att FÅ betala men nej inget händer där... Men tidningen dimper ner... Skumt och bedriver man sin verksamhet med en sådan precision så kan jag förstå att man inte har råd med innehåll!

Tidningar generellt och i synnerhet denna publikation lever på annonsintäkter. Prenumerationsavgiften är oviktig och man vill hellre behålla "gratisprenumeranter" för att kunna bibehålla upplagan och annonspriserna.
 
Tidningar generellt och i synnerhet denna publikation lever på annonsintäkter. Prenumerationsavgiften är oviktig och man vill hellre behålla "gratisprenumeranter" för att kunna bibehålla upplagan och annonspriserna.
Som "gratis" tidning är den ändå hygglig, tidigare nummer har varit bättre, skall jag börja betala för prenumerationen så vill jag nog se mera journalistik.
Hoppas att man kan hitta rätt med denna tidning till slut, Kommer då att vara en självklar prenumerant.
 

demondave

Rolex
Nu har jag iofs redan gnällt i andra tråden, men ändå. Sammanlagt andra numret, beställde prenummeration för typ ett par år sedan. Pinsamt.

Senaste numret ligger i papperinsamlingen, inte ens läsning nog för en skitning. Pinsamt.

För den som överväger en prenummeration och just googlat; Låt bli! Pengarna spenderas bättre genom att t.ex kasta ut dom genom fönstret.
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Fick det i julklapp förra julen, fått en tidning av de fyra(?) man skulle få. Dock inte orkat ringa o klaga då den süger ändå.
Det är ingenting som sticker ut tyvärr. Jag har fått 3 nr sedan julen 2013... Fått påminna vid olika tillfällen och sedan fick jag en faktura jag inte skulle fått. Men allt är löst och jag fick tidningen häromdagen men set gör inget spec om den uteblir... Totalt kass
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fick en tidning i lådan idag.. Med en faktura.. Fattar dock inte specen...
Jag har fått 1 tidning tidigare. Antar att det var förra numret. Det var i alla fall precis efter kampanjen/erbjudandet om 4nr och ett Perlonband. På fakturan tolkar jag det som att jag ska få 1 nr till. Nr 1 2016. Det får jag till 3 nr inte 4 eller är jag helt trög?
image.jpeg
 
P

Philippe Stern

Guest
Fick en tidning i lådan idag.. Med en faktura.. Fattar dock inte specen...
Jag har fått 1 tidning tidigare. Antar att det var förra numret. Det var i alla fall precis efter kampanjen/erbjudandet om 4nr och ett Perlonband. På fakturan tolkar jag det som att jag ska få 1 nr till. Nr 1 2016. Det får jag till 3 nr inte 4 eller är jag helt trög?
image.jpeg
Jag kan fixa Vakttornet till dig gratis som kompensation.
 

paradis

Audemars
Ingen större vinst att prenerera , på Pressbyrån kostar den. 59 kr. ock man väljer att köpa eller strunta i den.Dom får bättra sig lite .....
 
Topp