Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det går att! Lite krångligt är det, och upplösningen kan bli lite knepig. Men det går!Funkar det att koppla ett Nintendo nes till dagens tv-apparater? Tyckte jag läste nått om att det inte funkade, men jag kanske missförstod?
Zappern funkar inte på platt-tvFunkar det att koppla ett Nintendo nes till dagens tv-apparater? Tyckte jag läste nått om att det inte funkade, men jag kanske missförstod?
Berätta mer om streama film i webbläsaren.Älskar min PS4a.
Kan streama film rätt i webbläsaren. Alla appar funkar bra. Inga krav på att vara uppkopplad(xbox har väl det) du kan låna ut spel (xbox har licensspärr?)
En slitvarg. Köptes på realese och min PS3 höll i 7 år...
Hur menar du? PS3 är ju en erkänt kass mediespelare (äger en själv för övrigt)PS3 då den också funkar som media spelare och lite allt möjligt
Berätta mer om streama film i webbläsaren.
Rena grekiskan, i med cartridget och spela för jäsikenFörutom att HBO viaplay Netflix funkar vilket jag tar för givet, samt funkar smidigt med chromecast, så kan du gå in på PS4ans webbläsare och surfa in på SVT play, sweflix, dream film, geek tv osv och köra de direkt
Sen la de till så man kan koppla in usb som på PS3.
Spotify kan du köra i bakgrunden medan du spelar spel och styra från telefonen.
Plex funkar också
Förutom att HBO viaplay Netflix funkar vilket jag tar för givet, samt funkar smidigt med chromecast, så kan du gå in på PS4ans webbläsare och surfa in på SVT play, sweflix, dream film, geek tv osv och köra de direkt
Sen la de till så man kan koppla in usb som på PS3.
Spotify kan du köra i bakgrunden medan du spelar spel och styra från telefonen.
Plex funkar också
haha vad vill du ha hjälp med ?Gör du hembesök i Stockholm?
Hur tänker du att PCn är billigare?Wii är kanske roligast för små barn, då man interagerar mer med spelet. PS4 är om vi ska gå på rå kraft/prestanda utklassande den bästa konsolen.
Jag skulle ju däremot försöka få dem att tycka om PC, den gör allt som konsolerna kan göra, fast bättre och billigare plus att den självklart har massa extrafunktioner utöver att bara spela på.
Grävde fram hos morsan... Zx spektrum 48k. Tog sin tid o starta ett game. Om de gick igång. Man var king om man hade dubbeldäckare o kopiera spel med. / pirat på 80taletDu börjar med Commodore, kassettband så att de lär sig uppskatta livet och 30 min laddningstider. Sedan avancerar du till Sega Master System och Nintendo 8-bit så att de får lära sig historia, klassiker och vad track n field tumme innebär. Sedan skulle jag föreslå N64(lite golden eye) och mata på med nyare konsoler, ungefär en ny per halvår. Sedan kan de få spela på nya grejer.