Du missförstår, ingen styggelse alltså, tycker de är riktigt coola.Vadå????? Dessa är superläckra!!!! Jag har ju själv en av dem![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du missförstår, ingen styggelse alltså, tycker de är riktigt coola.Vadå????? Dessa är superläckra!!!! Jag har ju själv en av dem![]()
Asså har börjat bygga upp en otrevlig attraktion till den där GMTn....2 Tone är riktigt grymt!
![]()
Jäklar vad bra den är! Håller dock inte med om åldernTwo-tone är bäst, men du måste ha fyllt 45
![]()
Asså har börjat bygga upp en otrevlig attraktion till den där GMTn....
Yes, där har vi beviset. Rootbeer att dö för.2 Tone är riktigt grymt!
![]()
Fler bilder på den tack.Two-tone är bäst, men du måste ha fyllt 45
![]()
Gubbe,pizzabagare,bilförsäljare eller mäklare?
Folk får tycka vad dem vill, personligen tycker jag denna är allt annat än en styggelse
![]()
Röstar personligen på choco dial guld på läder , men snälla rolex, kan vi få daytona med datum![]()
Personligen gillar jag den men har förstått att vi är väldigt få som tycker detta. Inte min klocka på bild dessvärre..
Vart ska du klämma in datumet menar du?Röstar personligen på choco dial guld på läder , men snälla rolex, kan vi få daytona med datum
Där håller jag inte med dig. Daytona är som Speedy, gör sig bäst utan datum!Röstar personligen på choco dial guld på läder , men snälla rolex, kan vi få daytona med datum
Magisk!