Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jippie!
Bra avsnitt, och intressant om Prometheum i Seikos klockor! Den enda jag hakade upp mig på var när Yonsson sa "fluorescerande" vid ett antal tillfällen, men antagligen menade "fosforescerande".
Det var slarvigt uttryckt av mig. Emitterande är ett bättre ord.Jo, dessa är fluorescerande. De lyser upp i uv-ljus. Men slocknar så fort uv-ljuset släcks. Fosforescerande material laddas av uv-ljuset och lyser även efter att ljuset släcks. Därför tänkte jag att du kanske menade fosforescerande?
Väldigt direkt skulle jag säga, men ok.Shout out till @Jaggis som omnämns indirekt i avsnittet.
Tackar! Vi kommer prata om allt vi gillar med klockor, finns hur många ämnen som helst man kan ha som tema. Nästa avsnitt kommer bli direkt efter Baselworld och kommer därför utgå ifrån Baselworld 2019. Förhoppningsvis med intervjuinslag från mässan, det är i alla fall min förhoppning.Vilka ämnen planerar ni att göra avsnitt om härnäst?
Tack för en bra podd!
Väldigt direkt skulle jag säga, men ok.
Framställd som en galenpanna Hygglo!
Du är ju galen! Vad gör du annars här?Framställd som en galenpanna Hygglo!
Tackar! Vi kommer prata om allt vi gillar med klockor, finns hur många ämnen som helst man kan ha som tema. Nästa avsnitt kommer bli direkt efter Baselworld och kommer därför utgå ifrån Baselworld 2019. Förhoppningsvis med intervjuinslag från mässan, det är i alla fall min förhoppning.
Även om vi kommer ha inslag av sådant som är dagsaktuellt ser vi en vikt i att ett helt avsnitt inte får en tids-stämpel (så alla avsnitt känns ”lyssningsbara” oavsett när man lyssnar på avsnittet).
Alltså ... Är jag den enda som vill se excelarket? Vart finns den?Framställd som en galenpanna Hygglo!
Du är ju galen! Vad gör du annars här?
Alltså ... Är jag den enda som vill se excelarket? Vart finns den?