Den här podden känns nerlagd. 22 sept är ju senaste.
Inte nedlagd men barn, nya jobb, några mystiska skador osv har gjort oss inaktiva....Vi är några som lever på hoppet iaf!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här podden känns nerlagd. 22 sept är ju senaste.
Inte nedlagd men barn, nya jobb, några mystiska skador osv har gjort oss inaktiva....Vi är några som lever på hoppet iaf!
Absolut! Hoppas verkligen det kommer något snart...Vi är några som lever på hoppet iaf!
Det kommer när det kommer och iaf jag föredrar Kvalite före kvantitet!Inte nedlagd men barn, nya jobb, några mystiska skador osv har gjort oss inaktiva.
Vi har lagt ner. Abonnemanget kostar pengar varje år för att ha alla avsnitt uppe.Är det min spotify som spökar eller har ni bara 3 avsnitt kvar upplagda?
Förstår, men synd.Vi har lagt ner. Abonnemanget kostar pengar varje år för att ha alla avsnitt uppe.
Mycket synd. Det va ju så braVi har lagt ner. Abonnemanget kostar pengar varje år för att ha alla avsnitt uppe.
För mycket för att ha igång det utan att spela in aktivt, typ 2000kr/år har jag för mig.Vad kostar abbonemanget? @yonsson
Vi är inte så driftiga. Efter corona dog i princip all marknadsföring vad gäller resor, events, lanseringar och annat. Klockor lanseras i princip uteslutande via sociala medier. Flera mindre ADs har blivit av med märken, GShock Nordic finns inte längre, Optura har tappat GS osv. Då blir det inte riktigt samma grej som tidigare.Då får vi skramla ihop det så vi får lite nya härliga avsnitt
Satan!! En av dom få poddar som jag orka lyssna på, det är ni och Unwound podcast! Men svinbra avsnitt och tack för dom!Vi har lagt ner. Abonnemanget kostar pengar varje år för att ha alla avsnitt uppe.
Unwound är min favvo-klockpodd. Längesedan jag lyssnade dock.Satan!! En av dom få poddar som jag orka lyssna på, det är ni och Unwound podcast! Men svinbra avsnitt och tack för dom!
Kan du länka till unwound. Behöver en bra klockpod.Satan!! En av dom få poddar som jag orka lyssna på, det är ni och Unwound podcast! Men svinbra avsnitt och tack för dom!
Den påminner om Two watch guys, ruskigt bra podd och du framförallt gillar Seiko.Kan du länka till unwound. Behöver en bra klockpod.
Märkligt att den inte finns på Apple podcasts. Jag orkar inte krångla med någon annan podcast-app.Den påminner om Two watch guys, ruskigt bra podd och du framförallt gillar Seiko.
Jag är lite risig att länka, men jag tror den här funkar:
Unwound
34 episodes, 1 ratings & reviews. Join watchsmith Seth Roberts and collector Dan Benjamin as they unwind watch culture and discuss the history, allure, community, and study of watches through the lens of their shared obsession, from inspecting movements to spotting fakes, from vintage Seiko to...www.podchaser.com
Ja, nedlagd. Vet inte vad som hände, tror programledarna hade olika mål, en med vinstintresse och den andra passion. Seth på hubcityvintage reparerar fortfarande klockor och har nu en youtubekanal.Märkligt att den inte finns på Apple podcasts. Jag orkar inte krångla med någon annan podcast-app.
Jag ser nu att det sista avsnittet kom för sex år sedan. Är det verkligen rätt podcast?
Unwound är min favvo-klockpodd. Längesedan jag lyssnade dock.
Stämmer att den är gammal som gatan och finns säkert inte kvar på så många ställen.Märkligt att den inte finns på Apple podcasts. Jag orkar inte krångla med någon annan podcast-app.
Jag ser nu att det sista avsnittet kom för sex år sedan. Är det verkligen rätt podcast?
Märkligt att den inte finns på Apple podcasts. Jag orkar inte krångla med någon annan podcast-app.