• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Typ paketöppning!

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Det är ju segt som satan på den DDR-butiken..,
Det beror nog på att man faktiskt talar med personalen och ges tillfälle att ställa frågor och be om råd. Systembolaget lägger ned en hel del tid och resurser på att utbilda sin personal och hålla den uppdaterad. Tråkigt då att de flesta fått sin yrkesroll förminskad till en snabbköpskassörskas.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Det beror nog på att man faktiskt talar med personalen och ges tillfälle att ställa frågor och be om råd. Systembolaget lägger ned en hel del tid och resurser på att utbilda sin personal och hålla den uppdaterad. Tråkigt då att de flesta fått sin yrkesroll förminskad till en snabbköpskassörskas.
Jag vet, det är en jättebra källa till information. Men poängen är att det tar sån tid när ALLA ska ställa en MASSA frågor vid VARJE köp.

Det bästa vore om alla höll käften och köpte sin starköl och BiB snabbt. Då kunde den sparade tiden gå till att jag snabbt kom fram till kassan och hade gott om tid att ställa MINA frågor :hilarious:

De skulle faktiskt tjäna på att ha två kassor, en snabbkassa (för de som ska ha en renat bara) och en mer "avancerad" kassa (för de som ska ha hjälp att välja vin till en trerättersmiddag). Men det ligger inte i bolagets natur att jobba så, det skulle ju innebära att de "underlättade drickande". Och så kan vi inte ha det minsann! :nailbiting:
 

Camo00

Patek
Men det är ju ungefär så nu?! Kassorna går snabbt och utan frågor, mem det brukar vara gott om personal att diskutera med ute på golvet...
 
Topp