Som om jag inte redan var avundsjuk på honom... Ska testa floating nån gång, köpte värdebevis för det i höstas men precis som Marty är jag lite skraj för det.Abdelaziz är skräp men satan vilken "studio" Joe Rogan har byggt, mancave deluxe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som om jag inte redan var avundsjuk på honom... Ska testa floating nån gång, köpte värdebevis för det i höstas men precis som Marty är jag lite skraj för det.Abdelaziz är skräp men satan vilken "studio" Joe Rogan har byggt, mancave deluxe!
Det där såg jag aldrig komma. Pettis första cleana KO med händerna vad jag kan minnas. Fast så fort Wonderboy inte poängpetar på avstånd och någon kommer innanför hans distans så smäller det, trodde inte Pettis skulle ha power att göra det dock, fick lite extra fjong från buren dock
Pettis sade att han inte ville möta Masvidal, Woodley eller Askren.Masvidal vs Pettis? 2 små WW skulle gärna vilja se den matchen
Jag tror att både T-wood och Askren kommer vinna över Pettis...Pettis sade att han inte ville möta Masvidal, Woodley eller Askren.
Definitivt, men anledningen är att de är teammates.Jag tror att både T-wood och Askren kommer vinna över Pettis...
Damn, stort!Stötte på ett välkänt ansikte i London
![]()
Ett tips är att inte "spara över" originalbilden när du blurrar.Stötte på ett välkänt ansikte i London
![]()
Är nog inte det att han sparat över bilden. Är nog att bilden är mindre och det censurerade området ser därför lite "mindre pixelerat" ut.Ett tips är att inte "spara över" originalbilden när du blurrar.
Kika t.ex. i det citerade inlägget över detta inlägg, där syns ditt ansikte utan blurr (tills man förstorar bilden).
För övrigt, coolt !![]()
McGregor med i Fallon. Han passade även på att pensionera sig.
https://twitter.com/TheNotoriousMMA/status/1110410797925175296
Breaking: Jon Jones, Thiago Santos and Amanda Nunes, Holly Holm title fights are verbally agreed to headline UFC 239 on July 6 in Las Vegas.Jon Jones: "I don’t think you guys are ready to witness @stipemiocic and I, would July give you all enough time?"
https://twitter.com/JonnyBones/status/1110970828336685056
![]()
Såg väldigt slarvigt ut...Grymt Jack! Såg lite väl risktagande ut stående men sjukt bra prestation.
Jo man satt på helspänn. Han borde åka en sväng till Firas. Men men, välkommen till toppen får man önska honom.Såg väldigt slarvigt ut...
Jag har suttit på läktaren just ovanför parkett några gånger, funkar hur bra som helst, vill man se vad som händer i matcherna så kommer man titta på storbildsskärmarna ändåNågon som varit på UFC live? Sitter och funderar på vilken biljettkategori att köpa till sommarens gala i Globen. Är det värt att köpa parkett och ser man bra där? Jämfört med exempelvis läktare A (nedersta)? Biljetterna på parkett är ju hyggligt dyra.
Någon som varit på UFC live? Sitter och funderar på vilken biljettkategori att köpa till sommarens gala i Globen. Är det värt att köpa parkett och ser man bra där? Jämfört med exempelvis läktare A (nedersta)? Biljetterna på parkett är ju hyggligt dyra.