• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Stötte på ett välkänt ansikte i London :)

IMG_20190323_093804__01.jpg

Ett tips är att inte "spara över" originalbilden när du blurrar.
Kika t.ex. i det citerade inlägget över detta inlägg, där syns ditt ansikte utan blurr (tills man förstorar bilden).

För övrigt, coolt ! :)
Är nog inte det att han sparat över bilden. Är nog att bilden är mindre och det censurerade området ser därför lite "mindre pixelerat" ut.

Någon som varit på UFC live? Sitter och funderar på vilken biljettkategori att köpa till sommarens gala i Globen. Är det värt att köpa parkett och ser man bra där? Jämfört med exempelvis läktare A (nedersta)? Biljetterna på parkett är ju hyggligt dyra.

Någon som varit på UFC live? Sitter och funderar på vilken biljettkategori att köpa till sommarens gala i Globen. Är det värt att köpa parkett och ser man bra där? Jämfört med exempelvis läktare A (nedersta)? Biljetterna på parkett är ju hyggligt dyra.
Jag har suttit på läktaren just ovanför parkett några gånger, funkar hur bra som helst, vill man se vad som händer i matcherna så kommer man titta på storbildsskärmarna ändå

Nere på parkett ser man knappt något, dels är ju buren som den är men sedan står det fotografer med världens största filmkameror runt om också. Läktaren ovanför parkett eller ytterligare en kategori upp skulle jag rekommendera. Försök att hitta en plats nära någon av fighteringångarna också, det skapar lite go feeling!

Kan för övrigt nämna att jag skiter i denna gala vilket betyder att jag kommer avboka mitt hotellrum i Quality Hotel Globe som jag antar är fullbokat. Bodde där förra gången, rätt skönt att bo vägg i vägg med arenan.
10.00 kan jag ordna avbokningen så om någon vill ha ett hotellrum kan jag tipsa om att slå en signal till dom 10.01 :D

Tillbaka
Topp