• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Åskviggen

Panerai
A91C5A9B-DD5F-4F8E-9404-1A032917AB18.png
 
Vilken co-main vi fick .. varför försöker Kelvin ta ner honom i rond 4 :bag:
Skrek rakt ut. Totalt jävla talanglöst.
Kung av Peahead. Fick Holloway att se ut som en slagrädd amatör stundstals och ungefär hela första ronden. Är ”Blessed, it is what it is, to be the best you gotta beat the best and the best is blessed, baby! blessed, it is what it is, to be the best you gotta beat the best and the best is blessed, baby! blessed, it is what it is, to be the best you gotta beat the best and the best is blessed, baby!”-eran äntligen över?
 
Skrek rakt ut. Totalt jävla talanglöst.
Kung av Peahead. Fick Holloway att se ut som en slagrädd amatör stundstals och ungefär hela första ronden. Är ”Blessed, it is what it is, to be the best you gotta beat the best and the best is blessed, baby! blessed, it is what it is, to be the best you gotta beat the best and the best is blessed, baby! blessed, it is what it is, to be the best you gotta beat the best and the best is blessed, baby!”-eran äntligen över?
Det tror jag inte, men vem vet. Dustin såg betydligt större ut (inte konstigt iofs). Tydligt exempel på hur viktklass faktiskt spelar en stor roll. Holloway ska vara i fjädervikten.
 
Senast ändrad:
Det tror jag inte, men vem vet. Dustin såg betydligt större ut (inte konstig iofs). Tydligt exempel på hur viktklass faktiskt spelar en stor roll. Holloway ska vara i fjädervikten.
Ändå dör Holloway nästan varje gång han ska ned till 145. Men visst, jag håller med dig. Han upplevdes som helt kraftlös och vek i sin striking. Tar nog längre tid att ”adjust” till en ny viktklass än den tid han tog på sig.
 
Topp