• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Unboxning...The Holy Grail Has Landat, samlingen är komplett och letandet är över!

D

Deleted member 1265

Guest
Om det är din graal, grattis!!
Vad händer nu, loggar man ut från ks och blir bara fullständigt nöjd när man fått sin camel?
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Kul! Grattis! Den är bäst på läder. Det är så jag minns dem.

Men du! Nu undrar jag om det kommer att bli för dig, som det blir för mig, att nostalgiklockorna inte kommer till användning, att de bara blir liggande för att fingras på då och då, men aldrig får någon handledstid - bortsett från någon enstaka timme hemma då och då. Vad tror du? Kommer dina Camels att få rotera på handleden utan inblandning av en endaste Rolex det närmsta halvåret eller så?

Tycker f ö att det är underbart att du gör något åt nostalgin!

mvh A
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kul! Grattis! Den är bäst på läder. Det är så jag minns dem.

Men du! Nu undrar jag om det kommer att bli för dig, som det blir för mig, att nostalgiklockorna inte kommer till användning, att de bara blir liggande för att fingras på då och då, men aldrig får någon handledstid - bortsett från någon enstaka timme hemma då och då. Vad tror du? Kommer dina Camels att få rotera på handleden utan inblandning av en endaste Rolex det närmsta halvåret eller så?

Tycker f ö att det är underbart att du gör något åt nostalgin!

Tack! Oj...väldigt svår fråga att svara på så där rakt av. Men det är nog bara Superchronon av Camel klockorna som kommer få handledstid mellan varven av Rolex klockorna. Känner att jag verkligen gillar den klockan. Den var som sagt en stor dröm i slutet på 80-talet och fattar inte varför jag har handlat på mig än sådan klocka innan. Hehe...det måste man göra, men jag är nog väldigt nostalgiskt lagd personligen och det är jag bara glad för.

Mvh // af sjodahl
 
Topp