Visa mig var det står att det är den länken man beställer??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Titta på bilden från @thewordfox baraStår ju i PLURAL dvs "Returns and other clearance "..Inte Return..samt inte att man beställer endast 6309 länken utan att det endast fel på den...
Nej..Man betalar väl inte tull och moms från England? Även om de inte är med i EU har de väl kvar handelsavtalet sedan tidigare?
Nope, moms tillkommer. Handelsavtalet reglerar bara tull vilket är typ 8kr på klockor. UK moms bör dock dras av på priset.Man betalar väl inte tull och moms från England? Även om de inte är med i EU har de väl kvar handelsavtalet sedan tidigare?
Glad för din skull..
Om det stått "jackor och byxor", ja...hade inte du?Tror du att du skulle få en hoodie och byxor på köpet om du skulle köpa den här?
Eller pojkastackarn som har kläderna på sig.Tror du att du skulle få en hoodie och byxor på köpet om du skulle köpa den här?
Den är lite slarvigt gjord, men jag gjorde bilden väldigt snabbt för att hinna innan tråden låses och placeras i Internet Archives Hall of Fame
Jag betalade inte moms senast (mars) när jag beställde. Däremot skickades varan tillbaka till England pga fel handlingar. så de fick skicka igen.Nope, moms tillkommer. Handelsavtalet reglerar bara tull vilket är typ 8kr på klockor. UK moms bör dock dras av på priset.
Tänkte skriva nåt dumt..men väljer att inte..Okej, nu lugnar vi oss, stänger tråden och bannar Vincentb
Om det stått "jackor och byxor", ja...hade inte du?
På min exempelbild står det bara "Jacka i konstläder". Inte att det är den man köper!Okey jag som tydligen LÄSTE tydligt då. "returnS and other clearance"..dvs returER..dvs flera/många....plus bilder på många länkar/band....står dessutom bara att det är defekt på 6309 länken , inte att det är den man köper....
Edit: backar ur. Felpost.Okey jag som tydligen LÄSTE tydligt då. "returnS and other clearance"..dvs returER..dvs flera/många....plus bilder på många länkar/band....står dessutom bara att det är defekt på 6309 länken , inte att det är den man köper....
Ja du..typ trådstarten då eller?Tänkte skriva nåt dumt..men väljer att inte..
Tyvärr är det så med internetfolk...Vafan, alla kan väl lugna sig lite. Uppenbarligen blev det missförstånd, men pöbeltåget behöver ju inte go full retard för det.
Ungefär som att läggs en annons på 3 bilar till salu en Volvo, en Volkswagen och en Ford. Sen skriva defekt on Volvo...
Jag är bara nyfiken... vad skulle du ha typ 62 länkar och band till?Okey jag som tydligen LÄSTE tydligt då. "returnS and other clearance"..dvs returER..dvs flera/många....plus bilder på många länkar/band....står dessutom bara att det är defekt på 6309 länken , inte att det är den man köper....
Men kom igen, bara erkänn att du har gjort en tabbe och gå vidare istället för att veva vilt omkring dig. Du gräver dig bara djupare och djupare för varje kommentar. Uppenbarligen har bara du tolkat det på ditt sätt. Alla andra har tolkat det på ett annat (läs rätt) sätt. Du har helt enkelt fel.
Okey rent översatt står det: 6309 oyster med solida endlänkar lite fabriksfel"....
Puck tvåa. Men jag tycker det är tydligt.