• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uncle Seiko Uk otydliga i sina försäljningar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Visa mig var det står att det är den länken man beställer??
1859AEF8-811B-4042-9536-3B66F43D788F.jpeg

Ungefär som att läggs en annons på 3 bilar till salu en Volvo, en Volkswagen och en Ford. Sen skriva defekt on Volvo...

Man betalar väl inte tull och moms från England? Även om de inte är med i EU har de väl kvar handelsavtalet sedan tidigare?

• Wow
Reactions: Jox
Okey jag som tydligen LÄSTE tydligt då. "returnS and other clearance"..dvs returER..dvs flera/många....plus bilder på många länkar/band....står dessutom bara att det är defekt på 6309 länken , inte att det är den man köper....

Om det stått "jackor och byxor", ja...hade inte du?
Okey jag som tydligen LÄSTE tydligt då. "returnS and other clearance"..dvs returER..dvs flera/många....plus bilder på många länkar/band....står dessutom bara att det är defekt på 6309 länken , inte att det är den man köper....
På min exempelbild står det bara "Jacka i konstläder". Inte att det är den man köper!

Men kom igen, bara erkänn att du har gjort en tabbe och gå vidare istället för att veva vilt omkring dig. Du gräver dig bara djupare och djupare för varje kommentar. Uppenbarligen har bara du tolkat det på ditt sätt. Alla andra har tolkat det på ett annat (läs rätt) sätt. Du har helt enkelt fel. Ibland kan det vara bra att inse.

En fråga bara...
Men kom igen, bara erkänn att du har gjort en tabbe och gå vidare istället för att veva vilt omkring dig. Du gräver dig bara djupare och djupare för varje kommentar. Uppenbarligen har bara du tolkat det på ditt sätt. Alla andra har tolkat det på ett annat (läs rätt) sätt. Du har helt enkelt fel.

1620752632807.png

Puck tvåa. Men jag tycker det är tydligt.
Okey rent översatt står det: 6309 oyster med solida endlänkar lite fabriksfel"....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp