• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uncle Seiko Uk otydliga i sina försäljningar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
@Fixxxer är också en jävla scammer. Fick varken med bilen, scarfen, byxorna eller honom när jag köpte denna.

@Fixxxer är också en jävla scammer. Fick varken med bilen, scarfen, byxorna eller honom när jag köpte denna.
Du kanske får gå före i kön när han ska sälja sin GMT. Det är väl det Tag Heuer är till för?

Jag tänker så här:
Alla kan göra fel. Även solen har fläckar.

Frågan är hur många här inne som vågat säga kommentarerna som skrivs IRL istället?
Absolut, varför skulle man inte det och vad spelar det för faktisk roll? :)
Han har ju haft diverse otrevligheter för sig mot en rad användare här, nu åkte han på en redig nit och hänger ut ett företag för ingenting så jag förstår att folk tycker detta är skitkul.

Absolut, varför skulle man inte det och vad spelar det för faktisk roll? :)
Han har ju haft diverse otrevligheter för sig mot en rad användare här, nu åkte han på en redig nit och hänger ut ett företag för ingenting så jag förstår att folk tycker detta är skitkul.
Om folk är trevliga emot mig, är jag trevlig tillbaka. Är du otrevlig, får du höra det...Sen blir folk kränkta...eller rättare sagt känner sig kränkta...och yonsson stänger av mig i en vecka...ta tex denna tråd. Jag nämnde inte NÅGON utan tog upp min "upplevlse" ang Uncle Seiko Uk. Folk började attackera direkt...men jag ska som vanligt vara tyst för annars är jag otrevlig...klart jag är om du är otrevlig....😉

Om folk är trevliga emot mig, är jag trevlig tillbaka. Är du otrevlig, får du höra det...Sen blir folk kränkta...eller rättare sagt känner sig kränkta...och yonsson stänger av mig i en vecka...ta tex denna tråd. Jag nämnde inte NÅGON utan tog upp min "upplevlse" ang Uncle Seiko Uk. Folk började attackera direkt...men jag ska som vanligt vara tyst för annars är jag otrevlig...klart jag är om du är otrevlig....😉
Vem är otrevlig? Otrevliga inlägg ska rensas bort. Om man däremot efter 3 sidor fortfarande är den enda som ”har rätt”, då kanske man ska börja fundera på om alla andra har fel eller om man själv har fel?

Japp, märktes ju tex när vi diskuterade safir på dykarur i microtråden, supertrevligt bemötande från din sida. 5/7 på det bemötandet. 👍 Du kan i alla fall få en medalj av mig för den mest faktaresistenta medlemmen på forumet! 🥇

Vem är otrevlig? Otrevliga inlägg ska rensas bort. Om man däremot efter 3 sidor fortfarande är den enda som ”har rätt”, då kanske man ska börja fundera på om alla andra har fel eller om man själv har fel?
Läs IGEN..var skrev jag att jag har rätt? Skrev att det står att "6309 har defekt" och var det står att det är den man köper". Inte att jag sagt att jag har rätt...kul att folk gör egna tolkningar..

Sånt rensas bort. Du Själv la ju upp en dryg jpg bild...dubbelmoral från din sida...Sen skriver du att du rensar dumma kommentarer...

Verkligen inte, men du säger en sak och gör samma sak själv...ungefär som att lära någon och köra bil fast man inte har körkort..😉
B809EE0A-B46E-4A92-BB30-DBAF1F9FE0B4.gif

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp