Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är bara nyfiken... vad skulle du ha typ 62 länkar och band till?
Aaaaand deeper we goVem har gett dig luft?? Tyst istället, ska blanda dig i varenda tråd...
Du kanske får gå före i kön när han ska sälja sin GMT. Det är väl det Tag Heuer är till för?@Fixxxer är också en jävla scammer. Fick varken med bilen, scarfen, byxorna eller honom när jag köpte denna.Avslutad - Tag Heuer Aquaracer WAK2111 prisbump 3/5
Grym sommarklocka. Keramisk Aquaracer på 41mm. Servad 2020 i oktober (kvitto finns) Uttagen 2017. Fint skick med lite hairlines bara men överlag kanonskick. Finns i Göteborg men skickas mot betalning. Endast Swish.klocksnack.se
Absolut, varför skulle man inte det och vad spelar det för faktisk roll?Jag tänker så här:
Alla kan göra fel. Även solen har fläckar.
Frågan är hur många här inne som vågat säga kommentarerna som skrivs IRL istället?
Nu vart det tyst...Jag tänker så här:
Frågan är hur många här inne som vågat säga kommentarerna som skrivs IRL istället?
Jag är fortfarande nyfiken på vad du skulle ha typ 62 länkar och band till...Nu vart det tyst...
Om folk är trevliga emot mig, är jag trevlig tillbaka. Är du otrevlig, får du höra det...Sen blir folk kränkta...eller rättare sagt känner sig kränkta...och yonsson stänger av mig i en vecka...ta tex denna tråd. Jag nämnde inte NÅGON utan tog upp min "upplevlse" ang Uncle Seiko Uk. Folk började attackera direkt...men jag ska som vanligt vara tyst för annars är jag otrevlig...klart jag är om du är otrevlig....Absolut, varför skulle man inte det och vad spelar det för faktisk roll?
Han har ju haft diverse otrevligheter för sig mot en rad användare här, nu åkte han på en redig nit och hänger ut ett företag för ingenting så jag förstår att folk tycker detta är skitkul.
Kul...Bästa tråden sedan secret santa 2020
Visst kan alla göra fel.Jag tänker så här:
Mer nyfiken på tänkt pris på K&S och om det inte väckte några tankar kring att något var knasJag är fortfarande nyfiken på vad du skulle ha typ 62 länkar och band till...
EDIT: Nu vart det tyst
Vem är otrevlig? Otrevliga inlägg ska rensas bort. Om man däremot efter 3 sidor fortfarande är den enda som ”har rätt”, då kanske man ska börja fundera på om alla andra har fel eller om man själv har fel?Om folk är trevliga emot mig, är jag trevlig tillbaka. Är du otrevlig, får du höra det...Sen blir folk kränkta...eller rättare sagt känner sig kränkta...och yonsson stänger av mig i en vecka...ta tex denna tråd. Jag nämnde inte NÅGON utan tog upp min "upplevlse" ang Uncle Seiko Uk. Folk började attackera direkt...men jag ska som vanligt vara tyst för annars är jag otrevlig...klart jag är om du är otrevlig....
Japp, märktes ju tex när vi diskuterade safir på dykarur i microtråden, supertrevligt bemötande från din sida. 5/7 på det bemötandet. Du kan i alla fall få en medalj av mig för den mest faktaresistenta medlemmen på forumet!Om folk är trevliga emot mig, är jag trevlig tillbaka. Är du otrevlig, får du höra det...Sen blir folk kränkta...eller rättare sagt känner sig kränkta...och yonsson stänger av mig i en vecka...ta tex denna tråd. Jag nämnde inte NÅGON utan tog upp min "upplevlse" ang Uncle Seiko Uk. Folk började attackera direkt...men jag ska som vanligt vara tyst för annars är jag otrevlig...klart jag är om du är otrevlig....
Läs IGEN..var skrev jag att jag har rätt? Skrev att det står att "6309 har defekt" och var det står att det är den man köper". Inte att jag sagt att jag har rätt...kul att folk gör egna tolkningar..Vem är otrevlig? Otrevliga inlägg ska rensas bort. Om man däremot efter 3 sidor fortfarande är den enda som ”har rätt”, då kanske man ska börja fundera på om alla andra har fel eller om man själv har fel?
.... fast du skrev ju att Uncle Seiko blåser folk? Gör dem det?Läs IGEN..var skrev jag att jag har rätt? Skrev att det står att "6309 har defekt" och var det står att det är den man köper". Inte att jag sagt att jag har rätt...kul att folk gör egna tolkningar..
Sånt rensas bort. Du Själv la ju upp en dryg jpg bild...dubbelmoral från din sida...Sen skriver du att du rensar dumma kommentarer...Vem är otrevlig? Otrevliga inlägg ska rensas bort. Om man däremot efter 3 sidor fortfarande är den enda som ”har rätt”, då kanske man ska börja fundera på om alla andra har fel eller om man själv har fel?
På ett sätt ja och ett sett nej...om det blir vilseledande kan det uppfattas som en blåsning....... fast du skrev ju att Uncle Seiko blåser folk? Gör dem det?
Ja, för att ditt resonemang är tokigt.Sånt rensas bort. Du Själv la ju upp en dryg jpg bild...dubbelmoral från din sida...Sen skriver du att du rensar dumma kommentarer...
Jag tänker så här:
Vad ska @Vincentb göra irl menar du? Hög nivå.Nu vart det tyst...
En blåsing är ju inte något som är subjektivt... antingen blåser man någon, eller inte...På ett sätt ja och ett sett nej...om det blir vilseledande kan det uppfattas som en blåsning...
Verkligen inte, men du säger en sak och gör samma sak själv...ungefär som att lära någon och köra bil fast man inte har körkort..Ja, för att ditt resonemang är tokigt.
Blev du kränkt? Tryck på anmäl i så fall.
Ville inte ha alla utan enstaka..En blåsing är ju inte något som är subjektivt... antingen blåser man någon, eller inte...
Men strunt i det.... Vad skall du med så många länkar till?
Så är det. Den bästa lärdomen är ofta dem från misstag.Visst kan alla göra fel.
En erfarenhet rikare.
Eller så börjar man veva och säger att alla andra har fel istället
Självklart hade jag gjort det.Jag tänker så här:
Låter ändå lite onödigt... att ha hela lådan full med band och länkar man inte vill ha om man bara tänker att använda ett par av demVille inte ha alla utan enstaka..
Verkligen inte, men du säger en sak och gör samma sak själv...ungefär som att lära någon och köra bil fast man inte har körkort..