• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uncle Seiko Uk otydliga i sina försäljningar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Code

AKA Vincent B
Vill bara starta en tråd ang Uncle Seiko UK (England). Beställde många band som det stod på deras hemsida. Stod klart och tydligt "Returns and other clearance". Var bilder på många band och länkar (se bilder). Allt såldes för 40£ plus 10£ frakt. Fick vänta i 3 veckor dessutom betala tull och moms. När väl paketet kom var det bara 1 länk i paketet. Mailade dom och fick kontakt med en person , Martin Griffiths. Han påstår att jag endast beställt EN länk. Har ju tagit skärmdumpar på order mm som jag skickade till honom. ÄNDÅ påstår han att jag bara beställt EN länk och vägrar skicka mer band eller länkar som på bilderna. Han vägrar dessutom att skicka tillbaka pengarna. ALDRIG MER BESTÄLLA från UNCLE SEIKO UK...(Här är bilder på alla band och länkar som skulle skickas)..Dvs dom sålde länkar/ band som var "returer" från gamla kunder och sånt som dom hade över...

Senast ändrad:
4A852FB1-B036-4838-852B-D2D7297DC355.jpeg

________
Skulle vara bra med annonstexten också men oaktat det så trodde du att allt det du postade skulle landa på 40+10£ Och du fick endast en länk som finns på bilden?

nog kunde du kanske anat att alla de produkterna för 40 £ inte är rimligt

Senast redigerad av en moderator:
Du får nog ta och posta annonstexten med, har lite svårt att tro att de sålde alla band och länkar på de bilderna till priset av 40 pund för allt. Låter bara orimligt, snarare 40 pund styck.

Denna?
@Vincentb vad fick du för länk? I texten står det "6309 Oyster with solid end links slight factory defect." Bilderna ser ut att vara diverse exempel som de kan tänkas ha.

Vilket ser ut att vara denna? Kostar i normalfallet 65 och nu 40... står tydligt.

Senast ändrad:
Dels är det ju nu för tiden snarare en regel än undantag att man åker på tull från UK, men sen står det ju vilken produkt du köper: ”6309 Oyster with solid end links slight factory defect.”. Inte fasen säljer dom allt detta för runt en femhunka 😂

Är ju bara att sopa den här tråden under mattan och rannsaka sig själv innan du hänger ut företag på egna missförstånd.

Vill bara starta en tråd ang Uncle Seiko UK (England). Beställde många band som det stod på deras hemsida. Stod klart och tydligt "Returns and other clearance". Var bilder på många band och länkar (se bilder). Allt såldes för 40£ plus 10£ frakt. Fick vänta i 3 veckor dessutom betala tull och moms. När väl paketet kom var det bara 1 länk i paketet. Mailade dom och fick kontakt med en person , Martin Griffiths. Han påstår att jag endast beställt EN länk. Har ju tagit skärmdumpar på order mm som jag skickade till honom. ÄNDÅ påstår han att jag bara beställt EN länk och vägrar skicka mer band eller länkar som på bilderna. Han vägrar dessutom att skicka tillbaka pengarna. ALDRIG MER BESTÄLLA från UNCLE SEIKO UK...(Här är bilder på alla band och länkar som skulle skickas)..Dvs dom sålde länkar/ band som var "returer" från gamla kunder och sånt som dom hade över...
👌🏻👌🏻👌🏻

Jag far nog ocksa halla med ovanstaende skribenter.
Kanns som GBP 40 for allt det du visar pa bilden ar orimligt. Blir val i runda slangar GBP 1/st. Redan dar bor en normal kopare forsta att det nog ar priset per st.

Sjalvklart tillkommer tull och moms pa varor kopta utanfor EU.

Vad kostar en lank/band hos AF?

Okey KAN HA FEL men var massa bilder på olika länkar och band sen står det längst ner att "6309 bracelet defect". Dvs att just den länken har en defekt. Men när man beställer fick man inte välja band ele länk. Står inte heller att det är den länken man får när man beställer...plus att det var väl billigare pga att dessa var returer...gå in o kolla på deras hemsida...

Okey KAN HA FEL men var massa bilder på olika länkar och band sen står det längst ner att "6309 bracelet defect". Dvs att just den länken har en defekt. Men när man beställer fick man inte välja band ele länk. Står inte heller att det är den länken man får när man beställer...plus att det var väl billigare pga att dessa var returer...gå in o kolla på deras hemsida...
Det är ju billigare, 40gb ist. för 65gbp som den annars kostar?? 65 är överkryssat och priset är 40.

VAR står det på deras hemsida att man beställer JUST DEN LÄNKEN? Står ju bara att det är FEL på den länken...

Det är bilder på vad som brukar reas ut, och det aktuella objektet som du köpte var även den som listades

Nej, du HAR fel. Det kan du ju inte förneka nu? Supertydlig tabbe, pudla och återgå bara?

KAN ha fel..?!? Tycker det är rätt uppenbart att du HAR tvärfel 😂 Nog bäst du slutar gräva. Eller fortsätt, det är ju humor på hög nivå

Nu sparkar jag in en vidöppen dörr men wow. Här hade det varit bra att sätta sig ner och ta ett par tre, fyra djupa andetag innan tråden postades. Och naturligtvis läsa varans beskrivning. Det är hyfsat uppenbart vad som annonserades och vad du därmed köpt, enligt mig.

Ärligt talat ni som skriver en massa skit bara. Visa var det står att dom ENDAST SÄLJER den länken? Står bara att det är defekt på den länken. Och var inte ens defekt...

Jaja, uppenbarligen blev det tokigt vilket förstås är trist för dig som väntade dig mot annat. Men det är nog bara att pudla och gilla läget. Använd länken och va glad, eller sälj den här, finns säkert nån som vill ha den 🙂

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp