• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Unik Klocksamling nu till salu!!!

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
RobertD la upp denna i tråden för skumma blocketannonser men jag var tvungen att visa den för lite bredare publik.
_____________________________________________________________________________________________
100 000:-
Kollar nu intresset för min klocksamling.
Totalt 15 st oanvända klockor i originalförpackning, klockorna är värderade till 14944 Euro, ca 132.000kr, intyg finns.

ORIS ARTELIER CHRONOGRAPH
ORIS BC4 CHRONOGRAPH
Seiko Velatura Chronograph
Seiko Ananta Automatic
Oris TT3 Chronograph
Oris Divers Titan Chronograph
Certina DS First 1888

För att nämna några. totalt:
4st Seiko
3st Citizen
4st Oris
1st Boss
1st Gant
1st Tommy Hilfiger
1st Certina

Vitrinskåp, värderingsintyg och kvitton medföljer.

hör av er med bud vid intresse.

Klockorna finns på Åland med kan ordnas till svenska sidan.

1689444803.jpg



http://www.blocket.se/vi/52131090.htm
 

Wi

NLA
2-Faktor
Tror jag inte. Jag gissar på någon som gillar klockor men har totalt 0 koll. Har tyckt klockorna är snygga och gillar att ha en samling för att det är snyggt.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Mycket möjligt...men helt oanvända..känns märkligt att ha 15st oanvända klockor. Kanske ett konkurslager, men oklart om man får kvitto på varje klocka då?
 

Nexus

Panerai
Alltså, förlåt för att jag går aningen OT här, men jag är helt förhäxad av det där skåpet. Är det någon som har en aning om hur många miljarder det skulle kosta att transport aset från Åland? Eller är tanken att han ställer det i hytten på siljafärjan och passar på att fylla det med taxfreeöl under transportens gång?
 

Wesslan

Cartier
2-Faktor
Alltså, förlåt för att jag går aningen OT här, men jag är helt förhäxad av det där skåpet. Är det någon som har en aning om hur många miljarder det skulle kosta att transport aset från Åland? Eller är tanken att han ställer det i hytten på siljafärjan och passar på att fylla det med taxfreeöl under transportens gång?

Slå till på klockorna också så bjuder han nog på frakten ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Tror jag inte. Jag gissar på någon som gillar klockor men har totalt 0 koll. Har tyckt klockorna är snygga och gillar att ha en samling för att det är snyggt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Är också inne på den teorin, någon som tycker det är snyggt och häftigt med klockor men med noll koll och tror att kvantitet är bättre än kvalitet. Men jag kan bara inte förstå varför han inte använder klockorna.
 

Nexus

Panerai
Slå till på klockorna också så bjuder han nog på frakten ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jag bor på 20 kvadrat och har både en vinkyl och ett enormt ego. Det där gräsliga skåpet får inte plats i lägenheten... Men vi kanske kan gå ihop ett gäng och köpa det? Det vore ju en perfekt vandringspokal i olika tävlingar här på forumet. Självklart med klockorna i.
 

Wesslan

Cartier
2-Faktor
Jag bor på 20 kvadrat och har både en vinkyl och ett enormt ego. Det där gräsliga skåpet får inte plats i lägenheten... Men vi kanske kan gå ihop ett gäng och köpa det? Det vore ju en perfekt vandringspokal i olika tävlingar här på forumet. Självklart med klockorna i.

Haha, gör en intressekoll :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Thorn

Friends of KS
Att ha ett vitrinskåp är ju för jävligt vad man man än sätter i det. Signalerar att man är helt tappad bakom en vagn eller född runt första världskriget.
 

erlpes

Omega
Med rådande hipstertrend lär det väl inte dröja länge innan vitrinskåp blir högsta mode. Här kanske man kan tjäna en hacka :)
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Och jag som på fullaste allvar trodde jag hade sett del flesta dumma försäljningsförsök av diverse skitprodukter. Ack, så fel jag hade...
 
Topp