Ny förändring...? Vart tog våra Likes vägen?![]()
De är kvar - dolda i forumlistan dock.
Trycker man fram kontaktkortet på en användare så ser man dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny förändring...? Vart tog våra Likes vägen?![]()
Okej! KanonDe är kvar - dolda i forumlistan dock.
De är kvar - dolda i forumlistan dock.
En "dislike" på det. Tycker det är trevligt att se personers antal inlägg och likes för varje kommentar.
Fler likes = jag lägger större tilltro till denna persons påstående...
Kanske är därför dem tagit bort det då det kan vara minst lika missvisande med många likes.
Klart det kan, men jag tycker det ger ändå en bättre fingervisning än utan... Men det kanske bara är jag som tänker och tycker så.
Edit. Framförallt som man valt att ha kvar posten "antal inlägg" som är ännu mer missvisande isf.
daviden Kan man se en topplista över alla medlemmars antal inlägg?
Går det inte att sortera efter det i medlemslistan? Är ute nu, kan inte direkt kolla.
Tryck på medlemmar uppe i menyn, sen till höger finns det en lista med de medlemmar med flest inlägg![]()
Bara så där?![]()
Bilduppladdningsfunktionen, ja. Jag trodde det var ditt sätt att tillföra diskussionen om lajks något. Inte för att det någonsin är fel med fina rollebilderTvungen att pröva!
Du märker ju ingen skillnad om bilden kommer från webbläsare eller Tapatalk om den har laddats upp till KS egna server?Bilduppladdningsfunktionen är grym daviden!
Hoppas nu vi blir av med alla Tapatalk användare. Deras bilder är inte roliga :-/
Helt rätt. Tänkte bara på de knasiga/fula thumbs som blir när det laddas upp till Tapatalks egen tjänst.Du märker ju ingen skillnad om bilden kommer från webbläsare eller Tapatalk om den har laddats upp till KS egna server?
Faktum är att man gör det. Tapatalk lägger en begränsning på max 1024 pixlar, även om du väljer att ladda upp via "bilaga" i Tapatalk-appen. Via webbsidan är begränsningen 1600 pixlar. Högre upplösning via webbsidan alltså.Du märker ju ingen skillnad om bilden kommer från webbläsare eller Tapatalk om den har laddats upp till KS egna server?
Välförtjänt
![]()
Ännu en fråga: kan man inte längre redigera sina inlägg? För det har man väl kunnat tidigare, eller?
Edit: Detta inlägget gick mycket riktigt att ändra som alltid, men mitt förra inlägg samt inlägg från tidigare idag saknar helt "ändra"-knappen under inlägget.
Tror man har 10 minuter på sig att korrigera.
Bra funktion! Hmm kan man inte välja galleriet från Android?
![]()