• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upplösning på "Bästa beatern för ca 35 k" (paketöppning)

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grymt val, du har ju redan en beter i Rollen så det är lugna puckar, stort GRATTIS till JLC, är en klocka som jag känner att jag skulle vilja prova på faktiskt!
 

hannes1988

Cartier
Snyggt! Kanske ingen extrem beater men den fungerar ju som vardagsklocka mycket väl, det är väl lite det som
Var tanken kanske? Den går hem till det mesta bara att byta band lite då och då som du skrev :)
Grattis förresten!!
 

Wboy

Panerai
Någon som har tankar kring vart man kan hitta nya straps? Hur lätt är det att beställa hos AD? Brukar de ha en del hemma eller är allt beställning?
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Haft en likadan. Sålde den för att den kändes som allt annat än beater. Men alla är vi olika. Grattis!
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Tack, letar faktiskt där precis nu, men inte hittat 19 mm än. Sen får man iof inte det sköna låset om man köper ej-orginal.
Nä det blir inget viklås (sedan tycker jag visserligen att det är ganska omständigt på reverson så för mig är det ingen nackdel).
Jag har några struts och ödla från dem som är kanonfina.
image.jpg

image.jpg
 
Topp