Rent storleksmässigt är den ju inte alldeles för stor heller! Vilket jag var rädd för.Testade den idag, rätt tuff.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rent storleksmässigt är den ju inte alldeles för stor heller! Vilket jag var rädd för.Testade den idag, rätt tuff.
Tänkte inte ens på att denna ska vara 43,5 jämfört med den vanliga på 42, så den bärs typ likadant skulle jag säga.Rent storleksmässigt är den ju inte alldeles för stor heller! Vilket jag var rädd för.
Trevligt, hur är vikten?Tänkte inte ens på att denna ska vara 43,5 jämfört med den vanliga på 42, så den bärs typ likadant skulle jag säga.
Kul! I Gbg? hur bra var den då?Testade den idag, rätt tuff.
Trevligt, hur är vikten?
Något lättare än den vanliga, men fortfarande gedigen. Allt igenom en trevlig klocka. Det enda jag har att klaga på är spännet som kändes lite billigt, men ett viklås antar jag hade trissat upp priset en en del (som redan kanske är rätt saftigt på 80').Kul! I Gbg? hur bra var den då?
Tack! På pappret och på bild har väl inte denna känts så lockande (iaf inte med tanke på priset) men i verkligheten så har ju ändå allt upmarket Omega ändå levererat. Skall givetvis försöka prova den vid tillfälle.Något lättare än den vanliga, men fortfarande gedigen. Allt igenom en trevlig klocka. Det enda jag har att klaga på är spännet som kändes lite billigt, men ett viklås antar jag hade trissat upp priset en en del (som redan kanske är rätt saftigt på 80').
Har inte tråden sett nog av din klocka nu? No offence men du postar typ samma bild minst en gång om dagen
Og det kommer jeg fortsette med.Har inte tråden sett nog av din klocka nu? No offence men du postar typ samma bild minst en gång om dagen
Jajamän! Glad midsommar allesammansNågon mer som kör Seamaster som midsommarklockan?
Midsommarklockan är på! Hur bra tidhållning har era? Glad midsommar och trevlig helg!