Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Njae...NejVad säger ni om denna.... [emoji106] eller [emoji107]??
Mjaaeääea.. Kanske.Njae...Nej
Jorå. Men kanske inte på min egen handled ändå.Mjaaeääea.. Kanske.
Kolla i dyktråden, hade gärna dykt för dig om jag hade bott närmare.Japp - har haft en....den ligger numera i evig vila på botten av Mölndalsån. Där har den legat dom sista 8 åren och kommer nog ligga där i minst 8 år till!
Tips nummer 1: Tänk er noga för innan ni dejtar fel kvinnor - kan bli jobbigt!
Tips nummer 2: Hör av er om ni får för er att dyka efter den - jag har kvar boxen och certet!
Slängde hon din dinka i ån?!!Japp - har haft en....den ligger numera i evig vila på botten av Mölndalsån. Där har den legat dom sista 8 åren och kommer nog ligga där i minst 8 år till!
Tips nummer 2: Hör av er om ni får för er att dyka efter den - jag har kvar boxen och certet!
Japp - har haft en....den ligger numera i evig vila på botten av Mölndalsån. Där har den legat dom sista 8 åren och kommer nog ligga där i minst 8 år till!
Den är grym! Älskar den, tror aldrig vi går skilda vägar!Fin! Precis en sån vill jag ha! Sålde min SMP-C för ett tag sedan och lider av lite abstinens.
Den är grym! Älskar den, tror aldrig vi går skilda vägar!
Det är ett grymt val! Lycka till med jakten!Jag är helt insnöad på dykare och jag behöver något som alltid funkar och ligger på en nivå mellan min SubC och Seiko SKX. Då känns SMP som ett bra val.
2254.50?
Så ska den se ut. Med vågor på urtavlanDagens fångst... Jättenöjd med den!
En modell som blir mer och mer eftertraktad tycker jag det verkar som. Riktigt fin.Kärt återseende när jag hämtade ut min SMP från service, speglar sig lite i kvällssolen som avslutning på dagen.