Dagens fångst... Jättenöjd med den!
Ja, du var snabbare än mig på den... Kul när det går bra för folk ;-) Skämt åsido, stabilt köp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dagens fångst... Jättenöjd med den!
Märkligt nog klockan som använts mest senaste veckan
Kul att se att du alltid kommer tillbaka till SMP! Problemet som jag hade med min SMP-C var att den var för "fin". Lite för elegant för att vara en dykare helt enkelt.
Jaha, då var man med i matchen igen. Ibland kan det gå snabbt. Säljaren levererade dessutom klockan personligen.
Efter en sejour med både Nato och gummihirsch återkommer jag alltid till samma faktum, denna klocka ska bäras på sin helt unika länk, en kombination som tillsammans är helt magisk
Faktum är att tiden när jag burit andra armband fått mig att överväga att flippa klockan. vansinne... att du ens kunde tänka dig annat än länk är ofattbart!
Efter en sejour med både Nato och gummihirsch återkommer jag alltid till samma faktum, denna klocka ska bäras på sin helt unika länk, en kombination som tillsammans är helt magisk
Det om mikrojustering är sant, jag får välja mellan lite lätt italiensk bilhandlarstuk eller för tight. Har provat att byta ut en hellänk med två halvlänkar men blir inte tillräckligt löst ändå. Många halvlänkar är dessutom fult. Kör givetvis med lätt bilhandlarhängHar aldrig tyckt att länken är snygg, men gillar den ändå just för att den är unik och att den dessutom är väldigt bekväm. Något som jag dock inte alls förstår är bristen på möjlighet till mikrojustering. Halvlänkar i all ära, men det är inte tillräckligt bra.
Är det titan varianten?
Är det titan varianten?
Det om mikrojustering är sant, jag får välja mellan lite lätt italiensk bilhandlarstuk eller för tight. Har provat att byta ut en hellänk med två halvlänkar men blir inte tillräckligt löst ändå. Många halvlänkar är dessutom fult. Kör givetvis med lätt bilhandlarhäng
Tycker det flyger men om jag skulle ha den på nato så hade satsat på ett olivgrönt!funkar ett sånt natostrap? eller vilket nato hade ni valt?
Släppte den här idag, ångrar mig redan lite.. Kändes dock bra att köparen var sjukt trevlig och iom dagens köp tog första klivet in i klockträsket på riktigt!
Det tror jag, visserligen en ny medlem med få inlägg men det blir det nog ändring på, eller hur @Linkan ?Blev den kvar på KS ?