• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop! Omega SMP, alla som har eller har haft en!

Har du eller har du haft en SMP?

• Ja

Röster: 969 62.0%
  • Nej

Röster: 594 38.0%

• Totala väljare
    1,563
Hoppas alla haft en ok måndag iallafall 😊

FD2787B8-4673-4BD9-98CA-AF85F414B3F6.jpeg

Har att jag haft ett gäng olika smp modeller så börjar jag fundera på om det är dags med en Smpc. Den nya gröna lockar oerhört. Har dock inte testat i 42mm. Hur mycket större upplevs den nya jämfört med de äldre nätta originalen?
56AC2BE0-8A31-427C-A043-56AE94827C43.jpeg
Den upplevs ganska mycket större tycker jag. Mer än vad 1mm indikerar. Boetten har en annan utformning. Det betyder inte att jag tycker den nya är sämre. De är bara olika.

Det var det jag misstänkte. Får helt enkelt ta mig till närmsta butik o testa innan jag köper någon på distans.
Ja prova gärna innan köp, jag köpte min beg f2f så jag hade möjlighet att testa och jag gillade den direkt även om den skiljer sig från de tidigare. Inget fel med en fet dykare även om den heter Omega SMP. Kvalitetskänslan är ett par snäpp upp och inhouse METAS verket känns premium.

Saknar SMP så är någon trött på sin 2264.50 eller 2541.80 så dra er inte för att skicka ett pm! Tänker att man klock-fasta ett år med en sådan på armen.

Tillbaka
Topp