Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Från REM tack!Vad är det för band? Fint!
Hade den du har i blått. Tyckte den va kanontrevlig, i vissa ljus klarblå och i vissa upplevdes den nästan svart.Min andra snarta smpc, blir samtidigt nyfiken på en blå smpc. Ni som äger en, blir det för blått eller funkar det fint?
Ser riktigt lockade ut. Leker nämligen med tanken på att byta ut min svarta mot en blåHade den du har i blått. Tyckte den va kanontrevlig, i vissa ljus klarblå och i vissa upplevdes den nästan svart.
Den upplevs ganska mycket större tycker jag. Mer än vad 1mm indikerar. Boetten har en annan utformning. Det betyder inte att jag tycker den nya är sämre. De är bara olika.Har att jag haft ett gäng olika smp modeller så börjar jag fundera på om det är dags med en Smpc. Den nya gröna lockar oerhört. Har dock inte testat i 42mm. Hur mycket större upplevs den nya jämfört med de äldre nätta originalen?
Och jag gick från blått till svart tyckte den blåa presterade bra i alla miljöer, men den svarta tilltalade mig mer!Min andra snarta smpc, blir samtidigt nyfiken på en blå smpc. Ni som äger en, blir det för blått eller funkar det fint?
Man vill alltid ha det man inte har tyvärr hahaOch jag gick från blått till svart tyckte den blåa presterade bra i alla miljöer, men den svarta tilltalade mig mer!
Förstår din känsla dock, båda är fantastiska.
Det var det jag misstänkte. Får helt enkelt ta mig till närmsta butik o testa innan jag köper någon på distans.Den upplevs ganska mycket större tycker jag. Mer än vad 1mm indikerar. Boetten har en annan utformning. Det betyder inte att jag tycker den nya är sämre. De är bara olika.
Ja prova gärna innan köp, jag köpte min beg f2f så jag hade möjlighet att testa och jag gillade den direkt även om den skiljer sig från de tidigare. Inget fel med en fet dykare även om den heter Omega SMP. Kvalitetskänslan är ett par snäpp upp och inhouse METAS verket känns premium.Det var det jag misstänkte. Får helt enkelt ta mig till närmsta butik o testa innan jag köper någon på distans.
Den är biffigare men jag vill inte säga mycket större, din GMT är ju ändå en mm högre än dom vanliga från samma tid. Försöka prova är ju alltid bäst. Vad har du i handledsmått?Det var det jag misstänkte. Får helt enkelt ta mig till närmsta butik o testa innan jag köper någon på distans.
När ja köpte en halvlänk i titan gjorde det åtminstone det, 2st av varje om ja inte minns fel.Nån här som beställt en extra länkbit från Omega och vet om pin och "tub" ingår?
Det är en 1610 länk.
Du har en poäng. Gmt’n är lite högre, men det är inget jag märker. 16,5-17, så inga monster.Den är biffigare men jag vill inte säga mycket större, din GMT är ju ändå en mm högre än dom vanliga från samma tid. Försöka prova är ju alltid bäst. Vad har du i handledsmått?
Prova absolut före köp. Bärs mindre på gummi så försök prova det med. Jag gillar gummit såpass mycket att jag har inga problem med att inte äga någon länk, varvar ju med andra klockor på länk.Du har en poäng. Gmt’n är lite högre, men det är inget jag märker. 16,5-17, så inga monster.
Riktigt schysst! Men blev det en specialbeställning då? Enligt hemsidan finns bara 20mm.
Yes, både bredd och längd är anpassade efter mig och klockan.Riktigt schysst! Men blev det en specialbeställning då? Enligt hemsidan finns bara 20mm.
Ok, bredd gissar jag är 14mm då?Yes, både bredd och längd är anpassade efter mig och klockan.
Du har inte hittat ett gummi? Verkligen sugen på det..Yes, både bredd och längd är anpassade efter mig och klockan.
Japp 14mm bredd.Ok, bredd gissar jag är 14mm då?
Vad kör du på för längd?