Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bägge finns på Blocket men 2264 är välanvänd och 2221 på tok för dyr IMODagens tråden!
Fråga 1: är det verkligen ingen som tröttnat på en 2264 eller 2221? Inget drag på köpes alls.
Fråga 2: är det någon som köpt Forstners oyster-länk till SMP och i så fall kan dela intrycken?
Yes, såg dem. Håller med om din bedömning vad gäller båda. Finns ju alltid C24 såklart men föredrar KS. Bara att vänta men tålamod är ju en dygd.Bägge finns på Blocket men 2264 är välanvänd och 2221 på tok för dyr IMO
Accessoarer & klockor säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin accessoarer & klockor säljes i hela sverige med över 15 annonserwww.blocket.se
Ny länk.
Miltat hexad. Riktigt bra!Grym! US?
Det ser bra ut, måste jag också ha! Var köpte du?Miltat hexad. Riktigt bra!
Har du kollat vad en ny (gammal) länk kostar, som är korrekt till din klocka? Borde väl finnas som "reservdel" tänker jag.Är det någon som testat att montera den nya SMP länken på en äldre referens? Samt om någon här har renoverat sin gamla länk? Min länk/lås börjar bli slapp och jag funderar på om det är lönt att försöka fixa till den.
jag håller med, det känns fel. Men det lockar helt klart med justeringen i claspen. Får ta o ringa till närmsta ad och fråga mig för angående en NOS länk går på. Det är ingen här inne som sitter inne på en extra länk i gott skick?Har du kollat vad en ny (gammal) länk kostar, som är korrekt till din klocka? Borde väl finnas som "reservdel" tänker jag.
För spontant känns det hel-fel att ta dra på en länk till SMP-C som inte matchar din SMP ifall du frågar mig
Vart är gummit ifrån?
Det är från Zealande! De har anpassade armband för olika modeller - bland annat Omega Seamaster Kostar en slant, men fortfarande betydligt snällare pris än Omegas eget. Rekommenderas!Vart är gummit ifrån?
Okej. Hade det på min förra Seamaster, riktigt bra kvalitet. Men kostar en slant som sagt, speciellt med tanke på hur svag kronan är just nu. Hade vart gott att hitta något hyfsat under tusenlappen.Det är från Zealande! De har anpassade armband för olika modeller - bland annat Omega Seamaster Kostar en slant, men fortfarande betydligt snällare pris än Omegas eget. Rekommenderas!
Grymt! Alla tre är verkligen Vad är det för rulle du använder?Kommer rättså långt med dessa. Alla har olika karaktär, 2531.80, 2221.80 samt 2254.50.
Dom två första används frekvent medan 2254:an blir lite av en söndagsklocka.
Det är Urmas klockrulle. Han verkar dock ha lagt ner verksamheten.Grymt! Alla tre är verkligen Vad är det för rulle du använder?
Men behöver du verkligen alla?
Det är Urmas klockrulle. Han verkar dock ha lagt ner verksamheten.
Om man behöver alla? Bajsar björnen i skogen? Till synes relativt lika, men väldigt olika karaktär skulle jag säga…..kanske inte utrymme för fler i rullen, men i själen finns det plats för några SMP till….en 2264 till att börja med kanske?
Klart du ”behöver” alla! Ändrar det sig är jag ett pm bort…Det är Urmas klockrulle. Han verkar dock ha lagt ner verksamheten.
Om man behöver alla? Bajsar björnen i skogen? Till synes relativt lika, men väldigt olika karaktär skulle jag säga…..kanske inte utrymme för fler i rullen, men i själen finns det plats för några SMP till….en 2264 till att börja med kanske?