Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du har vĂ€l mailet kvar som du skickade - det Ă€r ju bara dra ett nytt mail. Det Ă€r inte jobbigt. SĂ„ kör du samma mail hela tiden tills du fĂ„r rĂ€tt band.Jaha⊠sĂ„ kan det gĂ„ nĂ€r man shoppar frĂ„n kinastĂ€lle pĂ„ EbayâŠ
BestÀllde följande:
⊠fÄr följande:
⊠kontaktar sÀljaren som ber om ursÀkt att de skickat fel modell och att de omgÄende skall skicka rÀtt⊠vÀntar ytterligare 3 veckor⊠och jaha, fÄr ytterligare ett exemplar av fel modell.
Orkar inte f-nâŠ
NÄvÀl, nÄgon som vill köpa ett av ovanstÄende billigt kan ju kontakta mig via DM (20mm, passar t.ex Seamaster 50th anniversary GMT, inkluderar INTE lÄs)
Sant, det Ă€r inte att skicka nytt meddelande som Ă€r jobbigt⊠det Ă€r att med hög förvĂ€ntan Ă„terkommande vĂ€nta nĂ€stan en mĂ„nad för att med besvikelse kunna konstatera att man (igen!!) inte fĂ„tt det man bestĂ€llt som Ă€r det jobbigaâŠDu har vĂ€l mailet kvar som du skickade - det Ă€r ju bara dra ett nytt mail. Det Ă€r inte jobbigt. SĂ„ kör du samma mail hela tiden tills du fĂ„r rĂ€tt band.
Kul att du har den kvar Ànnu, den ser ut att trivas bra pÄ gummiKaffe och en favorit-smp!
Den Ă€r grym pĂ„ gummit! Ăr fortfarande lika nöjd som första dagen med denKul att du har den kvar Ă€nnu, den ser ut att trivas bra pĂ„ gummi
Hade en sÄdan som jag sÄlde, och Ängrar. HÄll hÄrt i den!Första löppasset ute i shorts för i Är, massor med snö men sol och +7. Nu har man svidat om och dÄ Äker den hÀr pÄ som oftast. Otroligt trevlig klocka som nog nÀstan kanske mest troligen Àr en keeper, kanske .
WatchCo?Ăntligen kan jag posta i denna trĂ„d igen