Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Diggar den kombon med svart, guld och gummi alltsÄ!Ha en fin SMP-fredag !
Snyggt band! VarifrÄn kommer det?
Alltid 25:e
Tack! Det Àr ett Artem Sailcloth!Snyggt band! VarifrÄn kommer det?
Du tog fram saxen alltsÄ?Klart bÀttre som single-pass!
JajjemÀn, en kort youtubevideo senare sÄ Äkte den framDu tog fram saxen alltsÄ?
Mycket bÀttre sÄ! Annars lÀgger bandet alldeles för mycket pÄ tjocklekenJajjemÀn, en kort youtubevideo senare sÄ Äkte den fram
Agreed! Klipper mer eller mindre alla mina natos sÄ de blir singleMycket bÀttre sÄ! Annars lÀgger bandet alldeles för mycket pÄ tjockleken
Agreed! Klipper mer eller mindre alla mina natos sÄ de blir single
Ăr detta 36mm versionen? Har varit sugen pĂ„ den lĂ€nge men Ă€r osĂ€ker pĂ„ hur den bĂ€rs. Har du nĂ„gon review at ge?
28mm Lite drygt 14mm handled.Ăr detta 36mm versionen? Har varit sugen pĂ„ den lĂ€nge men Ă€r osĂ€ker pĂ„ hur den bĂ€rs. Har du nĂ„gon review at ge?
Ăr det olika fĂ€rg pĂ„ plupparna utanför index? Den vid kl 14 ser röd ut?Bra tryck i lumen denna soliga vĂ„rdag!
Ja det Ă€r de fem olika fĂ€rgerna i de olympiska ringarna.Ăr det olika fĂ€rg pĂ„ plupparna utanför index? Den vid kl 14 ser röd ut?
Precis! En rĂ€tt diskret men lite rolig detalj, enligt mig iaf, som skiljer den lite mot övriga SMPâer.Ja det Ă€r de fem olika fĂ€rgerna i de olympiska ringarna.