Håller med. Men gillar inte mesh så det är en no go för min del.Tycker det är ett fantastiskt släpp, gillar den starkt!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med. Men gillar inte mesh så det är en no go för min del.Tycker det är ett fantastiskt släpp, gillar den starkt!
![]()
![]()
Hur länge dröjer det innan det släpps en vit no-date?Är det bara jag som tycker det börjar bli för många olika färgkombinationer nu? Dessutom riktigt fattigt av Omega att köra på mesh.
Är det bara jag som tycker det börjar bli för många olika färgkombinationer nu? Dessutom riktigt fattigt av Omega att köra på mesh.
Rätt varmt även hos grannen
![]()
Korrekt!Ser ut som torget i Helsingør.
OEM är orimligt bekvämt!Provkör mesh från Watchwear. Gillar utseendet, inte helt såld på hur det sitter. Är nog till att prova Omegas egna mesh ändå innan ev. köp.![]()
Någon som är sugen på en iPhone med en integrerad SMP?
Good news!
![]()
![]()
Apple iPhone 17 Pro Max with integrated Omega Seamaster: Caviar unveils limited James Bond edition
The Apple iPhone 17 Pro Max is already available for pre-order as a strictly limited James Bond "No Time to Die Edition". The smartphone's special feature: It features an Omega Seamaster Diver 300M 007 Edition, valued at $10,600, on its back.www.notebookcheck.net
They were so preoccupied with whether or not they could, they didn't stop to think if they should...
The Caviar James Bond "No Time to Die Edition" is limited to 007 units, of which one has been sold so far. The smartphone costs $49,000
Problemet med de där är väl lite samma som med kylskåp med touchscreens: teknologin blir snabbt omodern medans kylen/klockan lever vidare i många år till. Sen kan man ju undra vad som händer när klockan ska servas, blir man utan sin mobil i ett par månader då...?Ska köpa två!
Föreställer mig att dom som köper dessa antingen inte har den typen av bekymmer pga mycket pengar, eller så har dom pengarna just nu, men inte den typen av framförhållning/planering/konsekvenstänk.Problemet med de där är väl lite samma som med kylskåp med touchscreens: teknologin blir snabbt omodern medans kylen/klockan lever vidare i många år till. Sen kan man ju undra vad som händer när klockan ska servas, blir man utan sin mobil i ett par månader då...?
Den är så jävla bra.
Verkar som att en prisbump uppåt skett på de nya versionerna sedan orangea versionen 210.30.42.20.01.018/210.32.42.20.01.006 släpptes?
Det mjölkas rejält nu...Två nysläpp.
![]()
Den vita i Sedna gold med brunt gummi var rätt snygg tycker jag. Svarta i Moonshine var trist. Men 395k? GaletDet mjölkas rejält nu...
Läckra men så sniket av Omega att inte ha viklåset till….Två nysläpp.
![]()
Det bruna gummit hade suttit fint på NTTD!Två nysläpp.
![]()
Gillar den, tror inte det blir någon storsäljare dock. Det finns betydligt mycket intressantare val för prislappenTvå nysläpp.
![]()
Cool! Ny ref för mig
Känd som omegamatic, semi auto/quartzCool! Ny ref för mig![]()